War Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Kjøpt en razer mus, fornøyd uten om at hver gang jeg starter pcen er musen svart/dau ,,så jeg river ut usb og setter den inn igjen, så starter musen opp. musen eller usb problemer, har prøvd å bytte usb port osv. Endret 14. desember 2004 av War Lenke til kommentar
E.T Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Regner med du har installert Razer sine drivere OSV? Funker/funket ikkke det ville jeg reinstallert hovedkortdrivere/reformatert windows/(av)installert servicepack 2 Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Det er en setting i de fleste nye Bioser jeg har vært borti der man kan stille på "start usb-mouse on boot" eller noe lignende. Let litt rundt i biosen, så finner du det sikkert. Lenke til kommentar
Tootimes Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hei. Det er visst en kjent sak det der. Last ned den nyeste driveren. Ta ut alle usb uten om Razeren og installer. Det funka for meg.Sjekk at du har har de nyeste usbdriverne til hket. Lenke til kommentar
blackops Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Med mi diamondback mus fulgte det med ein lapp der det stod at musa kunne få for lite strøm fra USB porten under oppstart. Løsningen var vel restart eller muligens plugge i musa på nytt. Lenke til kommentar
War Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 skal prøve dette , Lenke til kommentar
klb Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Driver history Driver version 4.0.0.3 known issues: 1. Unplugging and replugging the Diamondback will cause the driver to not detect it, your mouse settings may then not be applied properly. Rebooting your computer resolves this issue. 2. The Diamondback is an advanced peripheral that approaches the limit of the USB specification. On some machines, on a cold start this may cause the Diamondback not to power up due to insufficient power supplied by the motherboard to the USB port. A reboot resolves this issue (or try another USB port instead). 3. The incompatibility with the nForce chipset motherboard in the prior version (4.0.0.2) has been fixed. Lenke til kommentar
War Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 lastet inn nyeste driver fra nett,, Fungerer plettfritt nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå