Jørgen Sørheim Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Rundbrenner, drittsekk, udyr, rundpuler, don juan, mannlig hore Det finnes noen fine ord for menn også Joda, men er det særlig hyggelig å kalle folk for horer fordi de puler på andre mennesker enn deg? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Det er jo ikke særlig hyggelig å kalle folk slike ting uansett da Menneh.. finnes sikkert gutter også som gjør alt for å bli spandert gratis drikke på, og slikt. Det er jo litt horete det vel? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Menneh.. finnes sikkert gutter også som gjør alt for å bli spandert gratis drikke på, og slikt. Det er jo litt horete det vel? Nei, jeg er ingen hore Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Du er jo opptatt haddis. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Går vell ann og hore seg litt for en øl fordi om ? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg tror det er mange horer som har kjæreste. Luksushorer f.eks! Eller sånne utslitte horer som er sammen med narkiser! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 darkness|: Synes du det var digg å få deg dame for første gang? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Ja. Hun sjekket meg opp på Ovenpå. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Rundbrenner, drittsekk, udyr, rundpuler, don juan, mannlig hore Det finnes noen fine ord for menn også Min personlige favoritt: Buffètsalami. Lenke til kommentar
Lange Kjell Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg tror det er mange horer som har kjæreste. Luksushorer f.eks! Eller sånne utslitte horer som er sammen med narkiser! Sett litt for mye Requim for a dream? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Nei, den har vi i-ikke sett! (faktisk ikke) Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg tror det er mange horer som har kjæreste. Luksushorer f.eks! Eller sånne utslitte horer som er sammen med narkiser! Sett litt for mye Requim for a dream? Hørte faktisk på radioen om en prostituert som hadde kjæreste, og det virket ikke som det var noe uvanlig. Hun gikk forøvrig på gaten i Oslo og jobbet til daglig som hjelpepleier på et eldresenter. Sikkert ikke i full stilling. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Nei, den har vi i-ikke sett! (faktisk ikke) Da anbefaler jeg deg å se den. Ikke det at jeg sier at du trenger, men den er, tja, opplysende kanskje er rette ordet. Forresten, hvor kommer "Nei, den har vi ikke sett" ifra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå