Jørgen Sørheim Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Har det noe å si, da? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Det er ikke snakk om FØR, men MENS!!! Man kan ikke ligge med alle når man er sammen med en person vel? Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Sikker på at dere var sammen da? Og ikke bare rota? Stor forskjell... Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Sikker på at dere var sammen da? Og ikke bare rota? Stor forskjell... Vi var ikke sammen. Men dette gjelder generelt.. det er ting hun kunne ha finni på og som hun faktiskt har gjort tusen ganger. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Har jo vært forelska og "arbeida". Men gidder ikke å holde på med noen. Nok å stå opp og gå på skole. Syns alt er et stress for tiden, men savner ei dame i ny og ne ja. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Dame er oppskrytt... Bedre å lete vrakrester på byen Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Østlandet:Ei jente - Jenta - jenter - jentene Ikke kom her og si at jeg sier noe annet enn "en jente - jenta". Ja, jeg bor på Østlandet. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Sikker på at dere var sammen da? Og ikke bare rota? Stor forskjell... Vi var ikke sammen. Men dette gjelder generelt.. det er ting hun kunne ha finni på og som hun faktiskt har gjort tusen ganger. Hva med gutter som ligger med alt og alle? Er de horer, fellesstav, flyfille og hva som verre er? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Nei, for dem er det greit. Kvinner skal være urørt til bryllupsnatten. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 For å klare opp for intetvitende østlendinger og sånn: Østlandet: Ei jente - Jenta - jenter - jentene Vestlandet: En jente - jenten - jenter - jentene i bergen En jente - jentn - jentar - jentne Vi ruler alt! nei på vestlandet heter det: Ei jente-jenta-jenter-jentene Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Sikker på at dere var sammen da? Og ikke bare rota? Stor forskjell... Vi var ikke sammen. Men dette gjelder generelt.. det er ting hun kunne ha finni på og som hun faktiskt har gjort tusen ganger. Hva med gutter som ligger med alt og alle? Er de horer, fellesstav, flyfille og hva som verre er? Dust. Nei, jeg skal ikke diskutere jenter med en som er "spesialist" på området. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 har det skjedd noe sånt me dere? Vært forelsket, ja. I ei som faktisk liker meg, nei. Nicklas, er ikke mange å velge mellom om du skal ha urørte piker... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hva er jeg dust med? Jeg påpeker bare at det gjelder forskjellig seksual moral for gutter og jenter. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hva er jeg dust med? Jeg påpeker bare at det gjelder forskjellig seksual moral for gutter og jenter. Neida, begge deler er likt oppfattet, det er bare mye flere kreative ord å bruke om jentene. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hva er jeg dust med? Jeg påpeker bare at det gjelder forskjellig seksual moral for gutter og jenter. Det han ikke har sansen for er jo jenta ikke på en måte holdt av han som spesiell. Noe han gjorde mot henne. Naturlig reaksjon det. Tenker slik hele tiden, men det holder ikke, men det er bare sånn. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Seff. blir jeg såret, så kaller jeg fyren drittsekk jeg også Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Sikker på at dere var sammen da? Og ikke bare rota? Stor forskjell... Vi var ikke sammen. Men dette gjelder generelt.. det er ting hun kunne ha finni på og som hun faktiskt har gjort tusen ganger. Hva med gutter som ligger med alt og alle? Er de horer, fellesstav, flyfille og hva som verre er? Jeg vil være "fellesstav"! men seriøst, ontopic. Møtte nettopp (sist måned) jenta jeg har drevet og chatta med i ca 1 år nå... Det ble full klaff det.. Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Ikke missforstå meg... Hun er en jente Ei jente Ikke hvis du bor på vestlandet. Må ikke du dra hele vestlandet under en kam Eg vil sei det er Bergen som ville sakt "en jente". Men dei fleste sier vel "ei jente". (Bergen er jo noko for seg sjølv ) Ja, jeg sier også ei jente, men er ikke fra Bergen Altså: Ei jente, jenta, jenta, jentan Endret 15. desember 2004 av Dr3ad Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Rundbrenner, drittsekk, udyr, rundpuler, don juan, mannlig hore Det finnes noen fine ord for menn også Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 ei jenta jentå, jentår, jentene -Stavanger style Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå