KimNK Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 har det skjedd noe sånt me dere? Nei. Ditto. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Noe sånt har aldri skjedd før nei Eller nesten en gang da, men det viste seg jo at ho var et sånt felles hull Sånn som på TV? :!: Nei, har ikke skjedd, men lever jo i håpet! Endret 14. desember 2004 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 For å klare opp for intetvitende østlendinger og sånn: Østlandet: Ei jente - Jenta - jenter - jentene Vestlandet: En jente - jenten - jenter - jentene i bergen En jente - jentn - jentar - jentne Vi ruler alt! Snakk for deg selv. Stord der jeg er fra... Ei jenta - den jento - fleire jenter - dei jentene. Og jeg er rimelig sikker på at her fra og sør til stavanger er det "ei" Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Dette gjelder ikke vestlandet... det gjelder BERGEN BERGEN BERGEN... Bergen er et egent land med eget språk virker det som Forøvrig kan jeg legge til at Bergen er en dumpeplass for menneskelig avfall... (Ja jeg er veldig veldig trøtt og har dårlig humor akkurat nå) Endret 15. desember 2004 av GolfBag Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Dere er nesten litt "overstolte" av å være bergensere, synes nå jeg. Dere er en by, i likhet med mange andre i Norge, og dere har deres dialekt, som mange andre byer. Skjønner ikke hva som skiller dere ut, ser vi bortifra at det er mange hyggelige folk derfra, men det er dere heller kanskje ikke alene om (?) Endret 15. desember 2004 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Har det skjedd noe sånt me dere? Nei, dessverre. M.a.o har ikke dame. Kanskje noe på gang får jeg håpe. Endret 15. desember 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 har det skjedd noe sånt me dere? Det har skjedd alt for mange ganger ' Men nå har jeg funnet den perfekte jenta! snart 1 1/2 år Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Bergen/Hordaland er jo Nynorsk da - men... Jeg kunne aldri sagt ei jente eller jenta... huff - det heter en jente og jenten!!! btw: har aldri skjedd med meg, hadde ikke hatt noe imot det om det samme hadde skjedd med meg ... Foresten: gratulerer Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Forøvrig kan jeg legge til at Bergen er en dumpeplass for menneskelig avfall... (Ja jeg er veldig veldig trøtt og har dårlig humor akkurat nå) "Nå tok jeg meg nær"... :!: - Bergen er jo by'n over alle byer!!! Tenk å bo et sted som... Sogndal? Huff, Oslo er ikke så værst da, men. Bergen!!! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Noe sånt har aldri skjedd før nei Eller nesten en gang da, men det viste seg jo at ho var et sånt felles hull Huff da, stakkars Tenk at andre har vært bortpå jenta di før deg!!! Jeg føler virkelig med deg altså. Hva pokker har det med saken å gjøre om jenta liker å pule? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Noe sånt har aldri skjedd før nei Eller nesten en gang da, men det viste seg jo at ho var et sånt felles hull Huff da, stakkars Tenk at andre har vært bortpå jenta di før deg!!! Jeg føler virkelig med deg altså. Hva pokker har det med saken å gjøre om jenta liker å pule? Hvis du liker å være sammen med en hore så er det greit for meg. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hva er en hore? En jente som selger sex/kroppen sin. Hvis en jente har hatt sex med mange personer, betyr det at hun har fått penger for dette? Er det galt å like sex? Er det galt å ha sex fordi man har lyst? Etter hvert som man blir eldre og damene du dater også er eldre, så kan du ikke akkurat forvente at hun skal være jomfru når dere blir sammen. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 *Vente spent på svaret* Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Hva er en hore? En jente som selger sex/kroppen sin. Hvis en jente har hatt sex med mange personer, betyr det at hun har fått penger for dette? Er det galt å like sex? Er det galt å ha sex fordi man har lyst? Etter hvert som man blir eldre og damene du dater også er eldre, så kan du ikke akkurat forvente at hun skal være jomfru når dere blir sammen. Altså... den jenta tar sikkert penger for det også! Men det er det samme det. For sånne jenter vil ikke jeg ha noe med å gjøre uansett. Og det er jo bare positivt at ho liker sex, men man trenger ikke ligge med alt og alle på samme tid mens man roter med en person. EDIT: Så hadde ho bare liggi med meg og ikke alle andre også så hadde det vært noe annet. Endret 15. desember 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hva er en hore? En jente som selger sex/kroppen sin. Hvis en jente har hatt sex med mange personer, betyr det at hun har fått penger for dette? Er det galt å like sex? Er det galt å ha sex fordi man har lyst? Etter hvert som man blir eldre og damene du dater også er eldre, så kan du ikke akkurat forvente at hun skal være jomfru når dere blir sammen. Altså... den jenta tar sikkert penger for det også! Men det er det samme det. For sånne jenter vil ikke jeg ha noe med å gjøre uansett. Og det er jo bare positivt at ho liker sex, men man trenger ikke ligge med alt og alle på samme tid mens man roter med en person. EDIT: Så hadde ho bare liggi med meg og ikke alle andre også så hadde det vært noe annet. Aha! En real flyfille altså? Jeg liker slike. Siden du ikke vil ha henne, kan jeg få nummeret hennes? Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Ikke missforstå meg... Hun er en jente Ei jente Ikke hvis du bor på vestlandet. Må ikke du dra hele vestlandet under en kam Eg vil sei det er Bergen som ville sakt "en jente". Men dei fleste sier vel "ei jente". (Bergen er jo noko for seg sjølv ) Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Aha! En real flyfille altså? Jeg liker slike. Siden du ikke vil ha henne, kan jeg få nummeret hennes? Heh Husker ikke nummeret Men jeg skal love deg at ho vil du aldri verken møte eller se! Hele Østfolds madrass Sikkert aids og alt det der! Og man kan faktiskt kalle ho en hore selvom ho ikke tar betalt! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Og man kan faktiskt kalle ho en hore selvom ho ikke tar betalt! Med de kriteriene, kan vi jo kalle deg for en hore også. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Og man kan faktiskt kalle ho en hore selvom ho ikke tar betalt! Med de kriteriene, kan vi jo kalle deg for en hore også. Ja jeg er hore. Har aldri liggi med noe som helst. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Med de holdningene der, så kommer du til å gå glipp av mye morro. Sånn som jeg ser det, er det bare en fordel om dama liker å pule. og om dama bare har hatt veldig få før meg så merkes det ganske greit på fomlete og kjedelig sex. Enten litt erfaring, eller en med blanke ark, som man kan forme slik man ønsker. Og siden jeg begynner å bli nok oppi åra til at det å få en jomfru, nermer seg ufint. så velger jeg gjerne ei dame med litt "kjøtt på beina" so to say. Trodde det var forbeholdt småbærter å være pripne jeg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå