duRden Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Hei godtfolk Jeg trenger hjelp. Firmaet jeg jobber for har ingått en bruttolønns pc avtale . I dette tilbudet kan jeg velge FSC Scaleoview S19-1 19. Problemet er at jeg ikke finner noen tester på denne skjermen som jeg finner gode nok. Fant noe greier som var på tysk , uten at det hjelp meg noe. Jeg spiller en del, går mest i CS men kommer nok til å spille mange andre spill når jeg får ny maskin (les under ). Maskina som skal drive skjermen er: Intel P4 3,6 GHz HAT (1mb, 2LC, FSB 800) 2048mb Dual DDR-SDram/PC400 256mb DDR ATI Radeon X800XT PCIe, ViVo,DVI, kjermkort 1000GB Serial ATA (4x250GB) 16x DVD, 48x CD DVD-brenner - dual layer (DVD+RW+R-R-RW) Er det noen av dere der ute som har noen erfaringer med denne skjermen, den har 25ms responstid, vet ikke om det blir for mye når jeg skal spille. Så hva tror dere, Scaleoview eller ikke Scaleoview, det er spørsmålet. Endret 14. desember 2004 av duRden Lenke til kommentar
E}{IT Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Muttern fikk har også fått slik brutto avtale. Sitter akkurat nå å tenker på om vi skal bestille pcen! Men når det gjelder skjermen. Jeg hadde tenkt å kjøpe samme skjerm men etter å ha lest mange guider til LCD skjermer så er vell konklusjonen min at det er bedre med en 19 CRT skjerm. Scaleoview er ikke god nok til spilling. Du må legge flere tusenlapper i LCD skjerm skal den være god nok til spilling f.eks cs source. 16ms er bra responstid for en skjerm som skal benyttes til spilling. Les dette HW Btw :Intel P4 3,6 GHz HAT (1mb, 2LC, FSB 800) 2048mb Dual DDR-SDram/PC400 256mb DDR ATI Radeon X800XT PCIe, ViVo,DVI, kjermkort 1000GB Serial ATA (4x250GB) 16x DVD, 48x CD DVD-brenner - dual layer (DVD+RW+R-R-RW) er dette en maskin som du har bestillt ved sånn brutto greier? Den beste maskinen vi kan bestille er bare : p4 3.2 1023mb pc400 2*200gb men samme skjermkort Lenke til kommentar
duRden Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) Joda, har kommet fra til samme konklusjon selv. Det viser seg at en kjenning av meg har akkurat samme skjerm. Tok ikke mange minuttene for å konkludere at den ikke er tilpasset gaming. Bestiller maskina uten skjerm siden det ikke er noen bedre skjerm alternativer. E}{IT Bestiller pc via bruttolønns ordning ja. Når det gjelder pc pakka til mordi...thihi Endret 16. desember 2004 av duRden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå