glotón Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Vet den Blade Trinity har premiere i USA rundt disse dager, men er det noen som vet når den kommer til Norge? Finner ikke noen nøyaktig dato.. Sikkert ikke får i februar eller noe sånt.. Skjønner ikke hvorfor de må bruke så lang tid med å få filmene hit opp i nord.. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 11. Februar - Filmweb.no Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hmm var jo tidlig for å være Blade-filmer... syns å huske at de har vært treig i Norge der. Filmen er forsåvidt grei, men med litt mye humor av og til (etter min mening). Følte så absolutt ikke at det var bortkastet tid. Mye fine spesialeffekter og moro slåssing. Lenke til kommentar
glotón Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 ÅÅÅÅ *glede seg* Tror den blir bra. Håper de har lært litt av hva de gjorde feil. Syns nummer to var bra, men dataanimasjonene var til tider mildt sagt dårlige. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hmm var jo tidlig for å være Blade-filmer... syns å huske at de har vært treig i Norge der. Filmen er forsåvidt grei, men med litt mye humor av og til (etter min mening). Følte så absolutt ikke at det var bortkastet tid. Mye fine spesialeffekter og moro slåssing. Enig med deg. Synes Ryan Reynolds prøvde å være vittig litt for mye. Er for faen ikke Van Wilder vi ville se heller Men jeg skal tilstå at jeg likte filmen. Synes spesielt Dominic Purcell (som mange av oss kjenner igjen fra John Doe serien) spilte kult. Dracula var kulere enn Blade, enkelt å greit Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 og nå er vel han gammern endelig dø! var ikke den beste filmen jeg har sett, men grei underholdning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå