Gå til innhold

Erfaringer med Trust headset?

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe noen nye hodetelefoner, og fant noen på http://www.flexi-data.no til ca 250 kroner. Virket ganske greie. De het Trust Headset Multifunction 410 BASS, eller noe slikt. Virket veldig solide og skikkelig, med mikrofon og alt. Men er disse noe, eller bare billig med dårlig lyd? Er ikke helt audiophil, ville ikke brukt halve lønningen for et sett Koss eller Sennheiser. Skal bare ha et headset i tillegg til høytalerene (Creative DTT3500), som jeg kan bruke om natten og på LAN. Vil bare ha grei, klar lyd med litt kraftig bass.

Noen erfaringer med Trust sine? Vil helst ikke høre anbefalinger om alt mulig annet, er interessert i meninger om Trust sine headset. Må få utheve igjen at jeg IKKE er helt audiofil, men heller ikke døv. Vil ha noe som er greit nok, middels bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mine erfaringer med produkter fra Trust er dårlige. Kjøpte et par høyttalere som lagde en høy 50hz lyd fra strømforsyninga. Da de ikke kosta mer enn ca 250 kroner gikk de rett i søpla. Det var kansje til det beste for lyden var dårligere enn de billigste høyttalerene hos Biltema!

Fikk akkurat tilsendt trådløs overføring for lyd og bilde fra Trust, her virket kvaliteten også dårlig. Det er fire dioder i front som viser hvilken kanal som blir brukt, her lyste alle diodene samtidig. På den andre enheten lyste bare den dioden som skulle lyse, men denne enheten ble så varm at jeg nesten ikke kunne ta på den.

Det virker ihvertfall som om power delen på Trust sine prodikter ikke holde mål. Det kan jo være du er heldig med ditt produkt, eller kansje det er meg som har hatt uflaks, men jeg ville godt for et annet merke!

Jeg bestiller ihvertfall ikke et Trust produkt igjen.

Lenke til kommentar

Jeg har et 410Bass-headset. Og det stinker rævv. Ikke nok med at det er trang, ubehagelig å ha på over perioder, lagd for folk med SMÅ ører. Det funker ikke så bra... Og lydkvaliteten er bedriten. Pluss at det kommer en ekkel pipe/gnelle-lyd med max bass, etter en stund. Vet ikke om det er noe feil med mitt, men...

Jeg vil anbefale dere alle å velge noe annet enn Trust-produkter.

Trust = Cheap budget-ware!

Dra heller innom din lokale HiFi-butikk, og kjøp et "billig-headset" fra dem... Antageligvis mye bedre. Selv om du ikke er audiofil.

Gnelle-lyd, smerter på ørene, osv., er ikke bra selv om headset'et er billig.

Lenke til kommentar

Finnes helt sikkert mange elendige Trust produkter. Dem er jo veldig rimelig som dere sier. Jeg har et headsett som jeg ikke bruker til annet en å snakke i telefonen men, så det kreves vel ikke så rare greiene for å få til det. Men dem funker meget bra til det. Jeg har også Trust høyttalere Soundforce 480. Ikke så mange høyttalere i den prisklassen som har like god lyd. Mitt trådløse bilde overførings system fra Trust er jeg meget fornøyd med tatt i betrakning at det bruker radiosignaler. Det er ikke det beste. Jeg overfører mine divX filmer og bruker tv´n som bildefremviser. Fungerer utmerket. Du som har problemer med Trust produkter, husk at du har ett år reklamasjon. Alle produkter kan ha feil selv om jeg tipper at feilprosenten til Trust er høyere enn mange andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...