hansol123 Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 holdt akurat og instalerte de nye driverne fra ati og fikk opp HØY RISIKO fra norton antivirus og filen kunne ikke slettes (ikke last ned) Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 har allerede instalert den jeg.. funka fint. bortsett fra at jeg gikk ned i score i aquamark tviler på at at legger ut noe så det er risky å laste ned Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Står det ikke i startet av de fleste driver-innstalasjoner at man skal deaktivere Antivirus fordi det kan skape trøbbel? Lenke til kommentar
Tha Dude Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 vhilke drivere er best, catalyst eller omega? Lenke til kommentar
Shortyboy Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 holdt akurat og instalerte de nye driverne fra ati og fikk opp HØY RISIKO franorton antivirus og filen kunne ikke slettes (ikke last ned) ¨sikkert bare fordi de ikke er gjenkjent av norton.ingeting å bry seg om. Shorty Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 holdt akurat og instalerte de nye driverne fra ati og fikk opp HØY RISIKO franorton antivirus og filen kunne ikke slettes (ikke last ned) ¨sikkert bare fordi de ikke er gjenkjent av norton.ingeting å bry seg om. Shorty Tror jeg også. Ligger sikkert noe programkode i en av filene som Norton gjenkjenner som mistenkelig, men som helt sikkert er uskydlig. Skjer ofte om man lager vbs-skript f.eks..... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Akuratt installert min og alt virker fint, selv om jeg fikk en feilmld under installasjon så virker alt... Om jeg får 10 poeng mindre i 3dmark så bryr jeg meg ikke... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) holdt akurat og instalerte de nye driverne fra ati og fikk opp HØY RISIKO franorton antivirus og filen kunne ikke slettes (ikke last ned) Last ned driverne og scan de, så ser du at de ikke inneholder virus. Det er bare dine settings i NAV som gjør at det oppfattes slik. Heh, lurer på hvor fort ATI hadde gått konk dersom de ga ut virus-infiserte drivere Dessuten, har du aldri lært at du skal _disable_ antivirus software når du oppgraderer drivere? NAV får jo panikk, fordi du endrer på "systemkritiske" komponenter når du oppgraderer drivere. OG - du får slettet de, fra NAV sin oversikt over filer i karantene. Endret 14. desember 2004 av Slettet-10579 Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 OT: Annbefaler trådstarter å vurdere et annet antivirus program, feks test vinneren www.nod32.com Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 lærer noe nytt hverdag (slå av nav) når jeg instalere drivere Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 OT: Annbefaler trådstarter å vurdere et annet antivirus program, feks test vinneren www.nod32.com free shiD ? Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 shiD? er det gratis program ? Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Gratis å prøve... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 shiD? er det gratis program ? Det er gratis i 30dager Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg har god erfaring med Norman. Den inneholder også sandbox som er skikkelig bra. Norman sandbox er et virtuelt miljø som kjøres på maskinen og simulerer en hel maskin. Den fanger opp mange nye virus som enda ikke finnes definisjonsfiler på enda. Såvidt jeg vet har Norman banket både Norton og de fleste andre av selskap i test. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Norton: NOD3 : Norman: Endret 15. desember 2004 av DJ-JK Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Såvidt jeg vet har Norman banket både Norton og de fleste andre av selskap i test. ehm... men den var vel litt dryg? Dette vil jeg gjerne se dokumentasjon på. Lenke til kommentar
Drizt Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Norton: NOD3 : Norman: Begrunnelse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå