Errae Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Hei! Før dere leser videre så må dere vite at dette IKKE er for å spamme ;D Skal sende ut nyhetsskriv for en komite jeg sitter i og trenger da å sende mail til ca *8000* forskjellige email-adresser. Jeg har de i xls fil, med navn, adresse, postnummer, poststed, webside og telefonnummer. Jeg vil importere disse inn i contacts slik at jeg kan lage en distribusjonsliste. Er dette mulig uten å skrive inn en etter en ? Hadde vært hyggelig om dette var mulig, slik at det blir juleferie på meg å... Og for å gjenta meg selv, jeg har ikke tenkt å bruke dette til å bedrive spam, men personene har godtat å motta skrivet (= tusen takk for svar! (= Endret 14. desember 2004 av Errae Lenke til kommentar
Errae Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 ingen som vet ? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Fil - Importet/exporter - Importer fra ett annet program eller en fil - Microsoft Excel - osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå