Kasius De'Vias Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Meh.. Skulle ha resetta BIOSen på et KT7A-RAID hovedkort. Problemet er at jeg ikke hukser hvordan man gjør dette.. Kan noen hjelpe? [Edit] Kan like greit resette hele kortet, men trenger fortsatt hjelp. Endret 14. desember 2004 av Matsuo Lenke til kommentar
Mickidod Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Ta å så Dra ut Batteriet på Hoved kortet.. ha d ute i ca 5 min, så så stapper du det inn igjenn å så skal det bli Bra:D Lenke til kommentar
Kasius De'Vias Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 =D Takker. Skal gjøre dette etterpå. Så kan jeg poste svar i morgen om hvordan det gikk. Lenke til kommentar
Tollis Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Fungerer fit å flytte CMOS jumperen fra posisjon 1 til 2 og tilbake til 1, men du må se i manualen for H.kortet at du finner CMOS. Det funker sikkert like greit å ta batteriet også, men CMOS jumperen er bare frem å tilbake så er det gjort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå