Winydancer Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hallois, nett velgt ut en viftestyring, dermed skal jeg velge ut kabbis, har for det meste bestemt meg. Chenbro Gaming Bomb II. Link til test spørsmålet mitt lyder som følger: noen som vet noen norske webshopper som har eller skal få inn dette karbinettet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Så vidt jeg vet har ikke dette kabinettet kommet til Norge ennå, men det er nok mange webshops som får det inn over nyttår en gang. Det er vel bare å følge med på Komplett, MPX ol. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Mpx får den inn rett over nyttår. Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Hmm. Er det ikke dårlig oppsett i de der kabinettene? har hørt om det. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 mmm.. takker for svar.. fekk jo ganske bra på den testen HW hadde.. + fet design .. og eg har tenkt å kjøpe viftestyring som står i stil.. Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 tja. hvis du går ut etter utseende. hvis jeg hadde vært deg hadde jeg heller kjøpt ett stort kabinett og bygd på det selv. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 tja. hvis du går ut etter utseende. hvis jeg hadde vært deg hadde jeg heller kjøpt ett stort kabinett og bygd på det selv. okaj, forslag, og plz.. ikkje sei Cheftec Dragon drit.. alle har d lissom! Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 jeg mener ikke ferdig modded. at du modder kabinettet selv eller lager det fra scratch Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 jeg mener ikke ferdig modded. at du modder kabinettet selv ellerlager det fra scratch Jau, men eg trur eg går for chenbro! ***LØST!!*** Har snakka med komplett, dei får det på lager om 1-3 uker!!! Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 jeg mener ikke ferdig modded. at du modder kabinettet selv ellerlager det fra scratch Jau, men eg trur eg går for chenbro! ***LØST!!*** Har snakka med komplett, dei får det på lager om 1-3 uker!!! mwn. liker ikke ferdig modded kabinett. det suger Dårlig oppsett o.s.v ++ du blir fort lei kabinettet. Lenke til kommentar
Jonesey Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Det har jo ikke kommet til komplett.no. Kan ikke se at det har kommet noen steder?! Går treigt gitt.. Jones Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Noen som vet om det er støvfilter i dette kabinettet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå