caravan Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Bruker både en stasjonær pc og en bærbar pc til e-mail, lagring av filer etc. Er det mulig å synkronisere disse to på en enkel måte slik at de inneholder de samme data. Tenker først og fremst på MS Outlook Express, men det hadde vært greit med filer i enkelte kataloger også. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Nei, jeg tror du må ha vanlig outlook til det om jeg husker riktig, lenge siden jeg prøvde noe lignende sist. Lenke til kommentar
caravan Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Nei, jeg tror du må ha vanlig outlook til det om jeg husker riktig, lenge siden jeg prøvde noe lignende sist. Har det også, men det brukes ikke. Er det mulig hvis jeg bruker Outlook 2003? Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Det skal være mulig, men husker ikke fremgangsmåten her og nå. Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Du må nok ha en server inn i bildet (serveroperativsystem i det minste) for å få dette med synkronisering på filer. Da har du også muligheten for å få synkronisert mailen på en måte, selv om det ikke er så elegant som med en Exchange server f.eks. Mulig det finnes noe programvare som lar deg gjøre dette uten å ha en server uten at jeg vet om noe. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Du må nok ha en server inn i bildet (serveroperativsystem i det minste) for å få dette med synkronisering på filer. Da har du også muligheten for å få synkronisert mailen på en måte, selv om det ikke er så elegant som med en Exchange server f.eks. Mulig det finnes noe programvare som lar deg gjøre dette uten å ha en server uten at jeg vet om noe. Et eksempel på dette er ntnu sin webmail. Du må bruke en IMAP-adresse istedet for pop for å få tilgang til et slikt. Og du KAN godt bruke Outlook Ekspress. Her er mer info: http://infoweb.ntnu.no/epost/generelt/pop_vs_imap.html Du må undersøke om du har muligheter til dette med din epostadresse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå