rikkmund Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 ...operativ-system? Jeg vurderer å bestille dette, men må da vite om den kan legges over min Win Xp Home, slik at jeg velger ved oppstart. Takker for svar Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Det er et eget OS ja. Men det er neppe no vits å kjøre dual boot med det og xp home edition. De fleste (alle?) funksjonene i XP mediacenter finner du også i XP home Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Ja, men det er rettet mot "stuebrukere" altså som et mediasenter for familien (derav navnet). Regner med at det vil dual-boote slik som alle andre Windows OS dersom de legges 2 på samme system. Og info finner du om det om du søker etter det.. Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Selvsagt finner man info om man leter. Men noe av hensikten med forum er kjappe og klare svar, da forum som regel er inndelt i emnefelt hvor "spesialister" ofte deltar. Uansett takker jeg for svar Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Ja jeg skjønner hvorfor du poster her, det er ikke det. Men mange av tingene som blir postet på forumet kunne brukeren selv ha funnet ut bare ved å skrive et ord i en søkemotor. Og når dette skjer gjentatte ganger så blir "vi" litt lei av å poste svar på de. Men ikke ta det personlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå