SunnyBoy Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Hadde en amd athlon 900 Mhz.256 ram.msi turbo HK.G-Force 2MX. Os var Win XP.. Da jeg spillte spill som Mohaa frøys den OFTE... Til og med når jeg så filmer på den....Byttet til Win 2000 og problemet løste seg... Men HK tok kvelden og jeg kjøpte et nytt..Min PC består nå av : Asus a7v 133,Amd duron 1000, 256 Ram, G-Force 2MX 32Mb, Os Win 2000... Dette er nylig innstalert og jeg sliter nå med samme problemet... Den fryser helt kun ved og se på en film med dritt kvalitet..(Har oppdatert drivere til alt som trenger det) HVA ER GALT ??? NOEN SOM VET ???? Håper det....... Lenke til kommentar
Mr.PK Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Jeg hadde nesten samme problem,men når jeg skifta cpu så ble den "rock steady" Prøv med en annen cpu du :smile: Lenke til kommentar
SunnyBoy Skrevet 3. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2002 Det har jeg gjort... Og det hjalp ikke no.... Dette er ikke no morro... vet jo fa** ikke hvor du skal leite for og finne feilen... Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 prøv å oppdater hk biosen, en kompis av meg hadde samme problemet, det viste seg å være en utdatert bios som var synderen Lenke til kommentar
SunnyBoy Skrevet 5. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2002 Bios update har jeg også tatt... Har tenkt på det meste... Men ikke stopp og gi meg tips for det.... Kommer sikkert noe jeg ikke ha tenkt på.. Ellers takk!! :smile: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 du har og istallert sp2 til win2k. Kjetil Lenke til kommentar
SunnyBoy Skrevet 5. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2002 Kan du forklare litt nermere kjetil ??? Er ikke helt med nå.. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Quote: Den 2002-06-05 11:45, SunnyBoy skrev:Kan du forklare litt nermere kjetil ???Er ikke helt med nå.. sp2 er en store oppdatering til win 2000.Kjetil Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Det han sikter til er service pak II. Windows har som kjent en del feil og bugs og noen av disse blir fikset i disse patchene. Prøv windows update. Det kan løse problemet. Lenke til kommentar
SunnyBoy Skrevet 5. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2002 JA JA JA .... Full oppdatering på Win 200 har jeg tatt... Bios update... Skjermkort drivere.... lydkort drivere... nettverkskort rivere... Alt er oppdatert... hmmmmmm.... Dette er surt. Noen som vil kjøpe billig pc ??? (He He He) Fortsett folkens..... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 har du kontollert at du ikke har irq konflikt,er driverne til brikke settet oppdatert(VIA/SIS),kommer ikke på noe mere,jo directx 8,1 Kjetil Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Så du har lastet ned SP2 og lagt inn den. Ikke bare alt av drivere og sånn? Lenke til kommentar
toreae Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Har du prøvd ny powersuplay? Når Pc-en er ustabil og du ikke kan laste software-en for dette, er det bare til å teste ut hardware-en. Se over powerpluggene, prøv uten cd-rom, bytt hardisk osv. Lenke til kommentar
SunnyBoy Skrevet 5. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2002 Den strømforsyneren som sto i det nye shieftec toweret mitt var kaputt.... men det er ikke den jeg har nå... det er den gamle som jeg hadde tiligere ig den funka fint..... Flere tips??? HATER DETTE... :sad: Lenke til kommentar
SunnyBoy Skrevet 5. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2002 Nå funker den ordentlig igjen.... Er ikke sikker på hva det var men jeg tok og oppdaterte ALT av drivere og diretx og sp2 på nytt og den funker så det er helt klart aten av di tingene var det... TAKKER MYE FOR ALLE TIPSENE :smile: GOD SOMMER FOLKENS Lenke til kommentar
SunnyBoy Skrevet 7. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2002 NÅ ER JEG FORBANNET...... Nå fryser pcèn igjen.... Den virket etter jeg tok update på alle drivere og bios + sp2, men nå kødder den med meg igen.... HVA ER GALT.... ????? *MEGET FORBANNA HER NÅ Grrrrr F*** i HE***** !!!!!* Lenke til kommentar
www Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Kan det være dårlig ram ? Er systemet ditt varmt ? kjøl ned ! Også strømforsyningen da ? Bytt ut en og en ting helt til alt funker :smile: Husk alltid smart og ta en ghost av hele systemet når det virker så sleppe du og innstalere hele oprativsystemet på nytt :smile: _________________ MSI Turbo II AMD XP 1500+ 256 MB Apacer SDram Samsung CD-RW/DVD Samsung 40 Giga 5400 RPM Samsung SyncMaster 950P 19" Aashima Miditower (350W PSU) Hercules Prophet II GeForce 2 PRO [ Denne Melding var redigert av: www på 2002-06-08 00:05 ] Lenke til kommentar
aNti hero Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Hva med skjermkortet.. hvis bildet fryser? så er det vel kanskje det... Lenke til kommentar
SunnyBoy Skrevet 8. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2002 Hvi dere hadde lest posten fra start av hadde dere sett at jeg har bytta ut psu og testet et anne skjermkort.... cpu er ikke for varm (ca: 45 load) Så er det ikke bare bilde som fryser det er hele pcèn Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Hvor mange ram brikker har du? Hvis du har 2 brikker, prøv å kjør med bare 1. Hvis du bare har 1 256 brikke, prøv å flytt den til en annen slot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå