eivindhg Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Søstera mi skal kjøpe seg stasjonær pc, som hun skal bruke til skolearbeid, chatting og spille The Sims 2. - Pris: 2500 - 4000 (Helst så lite som mulig!) - Hun/jeg har skjerm, og trenger ikke det. - Trenger nesten ikkeno plass. (maks 120 gb, helst billigste alternativ) - Tower m/ strømforsyning. (Ikkeno fancy, bare billig) - PC'en skal kunne kjøre The Sims 2 uten problemer på relativt høy grafikk. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) https://prisguiden.no/vis_handlevog...?waggon_id=4109 Dette forslaget ble jeg ihvertfall veldig fornøyd med selv. Kommer til å klare sims2 helt fint og er billig som få. Jeg har selv en maskin på 1.4ghz og et ti4600 som klarer sims2 nogenlunde. Men da må jeg stille effektene helt ned. Men den jeg lagde her er jo vesentlig bedre. Endret 15. desember 2004 av Sjefern Lenke til kommentar
meeg Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Det kabinettet er uten PSU, så det kommer et par hundringser i tillegg. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Javisst. det var det. Brukte det når jeg bygde en pc fil en venn her forledsen og da var det psu med. Så jeg tenkte ikke på det. Ser jeg glemte cd/dvd-rom også. Så då blir det kjapt noen extra hundelapper. Men det er uansett en god pc til en billig penge Sånn... da har jeg oppdatert handlevognen med en dvd-brenner. Hvis hun vil brenne en cd eller dvd en gang. (like godt å ha en dvd-brenner først som sist) Jeg har også byttet ut kabinettet med et som hadde PSU. Det ble billigere å kjøpe et annet kabinett enn å kjøpe en egen psu. Endret 14. desember 2004 av Sjefern Lenke til kommentar
eivindhg Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 takk Sjefern! Den ser bra ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå