kidden Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Finnes det et login og logout script som man ikek kan se brukernavn og passord i når man feks åpner det i notisblokk? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Sånn, at du selv ikke ser passordet, eller at andre kan se passordert ved å se i klidekoden? Man bruker php til å skjule passord. Lenke til kommentar
kidden Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Sånn at ingen kan se passordet ved å se i klidekoden... Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Sånn at ingen kan se passordet ved å se i klidekoden... Ja. Trenger du et helt nyhetssystem (CMS) eller bare at man kan få tilgang til en enkelt side? Lenke til kommentar
kidden Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg trenger vel egentlig et helt nyhetssystem... Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Jeg trenger vel egentlig et helt nyhetssystem... Skal du ha noe enkelt, kan du jo alltids bruke http://AJ-fork, et lite CMS "beregnet" på blogging, men som fungere like utmerket som nyhetsscript. Det finnes mange, kommer bare an på hva du vil med det. Endret 14. desember 2004 av Ingardj Lenke til kommentar
-Sarion- Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Funker bra det Ingardj foreslo... Endret 15. desember 2004 av -Sarion- Lenke til kommentar
kidden Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Nå har jeg lastet opp AJ-fork til webhotellet mitt. Men hva skal jeg skrive der det står Full URL to "CuteNews directory", og "URL to the file you plan to include CN in"? Endret 15. desember 2004 av kidden Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) 1. dittdomene.no/fork eller den adressa til den sida du er inne på nå, der du installerte fork. 2. dittdomene.no eller den adressa du vil skal åpne nyhetene. Du må legge index.php i nr. 2, den du lager selv, så klart. Endret 15. desember 2004 av Ingardj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå