Gå til innhold

TES: Hva er systemkravene til Morrowind?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt for høye. Morrowind er omtrent det eneste spillet jeg ikke klarer å spille laggfritt. HL2 går fint med 6xAA og 16xAF. Men Morrowind går dårlig. Spillet er nok dårlig lagd i forhold til systemkrav.

Edit: Men det er ikke plagsomt mye lagg. Og du skulle kunne klare å kjøre spillet greit med et relativt gammelt system. Spillet kom ut i 2002 og er lagd for den tids maskiner.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
MINIMUM SYSTEM REQUIREMENTS:

Windows ME/98 128 MB RAM; Windows XP/2000 256 MB RAM; 500 MHz Intel Pentium III, Celeron, or AMD Athlon processor; 8x CD/DVD-ROM Drive; 1 GB free hard disk space; Windows swapfile; DirectX 8.1 (included); 32MB Direct3D Compatible video card and DirectX 8.1 compatible driver; DirectX 8.1 compatible sound card; Keyboard; Mouse

RECOMMENDED:

800 MHz or faster Intel Pentium III or AMD Athlon processor; 256 MB RAM; NVIDIA GeForce2 GTS, or ATI Radeon 7500 or faster video card.

SUPPORTED VIDEO CARD CHIPSETS*:

NVIDIA GeForce4; NVIDIA GeForce3; NVIDIA GeForce2; NVIDIA GeForce 256; NVIDIA TNT2; ATI Radeon 8500; ATI Radeon 7500; ATI Radeon 7200; ATI Radeon; ATI Rage 128; Matrox G550; Matrox G450; Matrox G400

*please note that the lack of 3DFX support is simply because there aren't DX8.1-compatible drivers for those cards

Tatt fra http://www.rpgplanet.com/morrowind/goods/systemreq.asp

Edit: Beklager at jeg ikke har svart før, men det hadde skjedd noe med kontoen min, så jeg kunne ikke poste :no:

Edit2: Husk, Google is your friend! Jeg søkte på Google på morrowind system requirements, og fikk det opp med en gang...

Endret av ProZaC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...