Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg må vaske vekk kjølepasta fra cpuen, og jeg lurte på hva jeg kan bruke? Er rødsprit et alternativ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) EDIT: Dobbelpost... Endret 14. desember 2004 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Har ikke det tilgjengelig... Er det mulig å bruke rødsprit? Lenke til kommentar
dmx Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) putt cpu`n under dusjen.. lol ikke gjør det! men tror det går ann med rød sprit ja.. men du må være forsiktig. Endret 14. desember 2004 av dmx Lenke til kommentar
AskBurle Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Jepp, det funker bra det, peis på med rødsprit. Du har sikkert akkurat startet nok en diskusjon mellom isopropanol- og rødspritleirene. Det har blitt sendt mail til lab-ledere på Arcus og blitt diskutert i uendelig mange tråder om rødsprit legger igjen en hinne eller ikke. Konklusjonen: Ingen blir enige, også blir det en ny diskusjon uken etterpå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 the evil plot is revealing! hahaha! tilbake til topic: Tusen takk prøver rødsprit! Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 La oss ikke starte denne diskusjonen igjen. Et søk på f.eks. isopropanol vil gi deg en hel del poster der dette har blitt diskutert. Det er folk som er villig til å gå lengre enn langt for å overbevise deg om at det ikke er bra med rødsprit, og andre igjen som mener det er det eneste saliggjørende... Lenke til kommentar
AskBurle Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) La oss ikke starte denne diskusjonen igjen. Et søk på f.eks. isopropanol vil gi deg en hel del poster der dette har blitt diskutert. Det er folk som er villig til å gå lengre enn langt for å overbevise deg om at det ikke er bra med rødsprit, og andre igjen som mener det er det eneste saliggjørende... Veldig enig med deg! På tide at begge leire legger ned våpnene (det vil si flaskene med henholdsvis blå og rød væske) og tar hverandre i hendene. Kanskje kan vi få en god gruppeklem til slutt. Hmmm... Alltid er det de blå mot de røde... Endret 14. desember 2004 av AskBurle Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Vanlig god hjembrent er da greit det også. dunster da bort og er fritt for tilsetningsstoffer Lenke til kommentar
AskBurle Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Nei, tror ikke HB er veien å gå. Ender bare med at en renser seg selv samtidig, slik at man til slutt setter CPU tilbake feil vei, glemmer å sette på kjøleren, faller over hovedkortet før man setter det inn i kabinettet igjen og blir fyllesint på grunn av dette, slik at man kaster skjermen ut av vinduet (eller i speilet som man trodde var et vindu). Altså HB kan ikke anbefales da dette vil være særdeles skadelig for CPU og CPU-sokkel, hovedkort, skjerm, speil/vindu, og leveren. Lenke til kommentar
Mr.Hamburger Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Nei, tror ikke HB er veien å gå. Ender bare med at en renser seg selv samtidig, slik at man til slutt setter CPU tilbake feil vei, glemmer å sette på kjøleren, faller over hovedkortet før man setter det inn i kabinettet igjen og blir fyllesint på grunn av dette, slik at man kaster skjermen ut av vinduet (eller i speilet som man trodde var et vindu). Altså HB kan ikke anbefales da dette vil være særdeles skadelig for CPU og CPU-sokkel, hovedkort, skjerm, speil/vindu, og leveren. :!: Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 bruk l-kondensfjerner, du får kjøpt det på bensinstasjoner.. koster ikke mye. Det består av 60-100% isapropanol Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Rensa skjiten i går med Rødsprit! Hviste ikke at folk faktisk krangla/krangler om hva man skal vaske pcen med... Ville ikke starte diskusjon, trengte svar på spørsmålet siden kassa var skrudd opp og jeg satt forfjamsa med en cpuvifte i hånda... Synd at vifta ikke passa Med egen kjølepasta på boxedvifta sank jeg 10 grader! Jeg er fornøyd! Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 jeg bruker bare litt papir og q-tips.. isopropanol har jeg ikke tilgang på.. Lenke til kommentar
Fixxxer Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 har sett en venn bruker aceton til å rense cpu Lenke til kommentar
Fogga Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Gå på apoteket og kjøp noe som heter Heptan NAF. Det er også en blanding av isomere. Jeg har brukt det i flere år og det fjerner all gørra fra cpu'en. Men for alt i verden hold den borte fra gummi knottene på eldre AMD cpu'er hvis du vil beholde knottene. Lenke til kommentar
dmx Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 vaska min med white-sprit eller no sånt idag.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå