Gå til innhold

Hvordan aktiverer trådløs netverkskortet?

andreas100

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vis det er deaktivert så gjør du det her

høyre klikk på mine nettverks steder eller my network places så får du opp en rute og der skal alle connectionene dine være

Så finner du den du skal aktivere og høyre klikker på den så aktiver

Problemet ditt var ikke veldig godt formulert så dette var det beste svaret jeg kunne gi deg desverre

Lenke til kommentar

Vis du har passord for og få tilkobling til routeren din så må du angi det i softwaren som følger med kortet ditt.

Hvilken router har du ?

Edit : Du hadde sikkert fått et mye bedre svar vis du hadde postet i nettverk's delen av forumet

Endret av Chris_p4_2.8@800
Lenke til kommentar

En av brødrene mine har en Whitebox CL56, han fikk ikke aktivert nettverkskortet lenger helt plutselig, men etter en reinstallering av driveren til kortet fungerte alt finfint :thumbup:

Du kan jo prøve det, du finner driveren på Intel sin internettside mener jeg (sikkert en oppdatert versjon okså) :D

Håper det hjelper :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
at det går ann! Whitebox hadde glem å sette i trådløst nettverkskort i maskinen min... Eneste problemet nå er hvordan jeg setter det i. Er det under tastaturet jeg skal? Hvis ja, hvordan får jeg av tastaturet?

Be dem sende en ny, så sender du inn den gamle når du har fått den nye fra dem. I hvert fall sånn en skikkelig butikk ville gjort det. :)

Lenke til kommentar
at det går ann! Whitebox hadde glem å sette i trådløst nettverkskort i maskinen min... Eneste problemet nå er hvordan jeg setter det i. Er det under tastaturet jeg skal? Hvis ja, hvordan får jeg av tastaturet?

Hva faen sendte de deg et kort ?

fy faen ass , de skulle i allefall tatt og gjordt jobben om igjen altså du sender inn pcen og de setter den inn.

Ring dem og skjekk

det er det dårligeste jeg har hørt , kan ikke regne med at kunden skal opne en bærbar pc og sette i et tråløst kort. Da skulle du hatt full garanti osv etterpå i allefall

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...