andreas100 Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hei! Sitter her og prøver å få det trådløse nettverket opp å gå, men så har jeg et lite problem. Hvordan aktiverer jeg det trådløse nettverkskortet? Har en Whitebox CL-1557... Mvh, Andreas Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Vis det er deaktivert så gjør du det her høyre klikk på mine nettverks steder eller my network places så får du opp en rute og der skal alle connectionene dine være Så finner du den du skal aktivere og høyre klikker på den så aktiver Problemet ditt var ikke veldig godt formulert så dette var det beste svaret jeg kunne gi deg desverre Lenke til kommentar
andreas100 Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) ok, beklager... saken er at det står at det er koblet fra, dvs det er hvertfall det det står når jeg går inn på nettverkstilkoblinger. Endret 14. desember 2004 av andreas100 Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Vis du har passord for og få tilkobling til routeren din så må du angi det i softwaren som følger med kortet ditt. Hvilken router har du ? Edit : Du hadde sikkert fått et mye bedre svar vis du hadde postet i nettverk's delen av forumet Endret 14. desember 2004 av Chris_p4_2.8@800 Lenke til kommentar
andreas100 Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 har en linksys wrt54g trådløs router og en ericsson hm210 som jeg fikk fra tele2 Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Det skal være en fysisk på og av skyve bryter på venstre side av laptopen hvis du ike har prøvd det Lenke til kommentar
andreas100 Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 hehe, har prøvd det allerede... virket ikke. Lenke til kommentar
andreas100 Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 HJELP! Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 En av brødrene mine har en Whitebox CL56, han fikk ikke aktivert nettverkskortet lenger helt plutselig, men etter en reinstallering av driveren til kortet fungerte alt finfint Du kan jo prøve det, du finner driveren på Intel sin internettside mener jeg (sikkert en oppdatert versjon okså) Håper det hjelper Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 HAHAHA du har akkurat samme tittel på mitt tråd: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=344077 og jeg fant løsningen, håper du finner din. sjekk tråden over kanskje noe hjelp Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 HAHAHA du har akkurat samme tittel på mitt tråd:http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=344077 og jeg fant løsningen, håper du finner din. sjekk tråden over kanskje noe hjelp hehe , de var helt like også men , det er rart at det ikke funker med de orginale driverne så ta og finn noen nye drivere og test ut det. Lenke til kommentar
andreas100 Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 at det går ann! Whitebox hadde glem å sette i trådløst nettverkskort i maskinen min... Eneste problemet nå er hvordan jeg setter det i. Er det under tastaturet jeg skal? Hvis ja, hvordan får jeg av tastaturet? Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 at det går ann! Whitebox hadde glem å sette i trådløst nettverkskort i maskinen min... Eneste problemet nå er hvordan jeg setter det i. Er det under tastaturet jeg skal? Hvis ja, hvordan får jeg av tastaturet? Be dem sende en ny, så sender du inn den gamle når du har fått den nye fra dem. I hvert fall sånn en skikkelig butikk ville gjort det. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 at det går ann! Whitebox hadde glem å sette i trådløst nettverkskort i maskinen min... Eneste problemet nå er hvordan jeg setter det i. Er det under tastaturet jeg skal? Hvis ja, hvordan får jeg av tastaturet? Hva faen sendte de deg et kort ? fy faen ass , de skulle i allefall tatt og gjordt jobben om igjen altså du sender inn pcen og de setter den inn. Ring dem og skjekk det er det dårligeste jeg har hørt , kan ikke regne med at kunden skal opne en bærbar pc og sette i et tråløst kort. Da skulle du hatt full garanti osv etterpå i allefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå