harttoll Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Morn. Jeg er helt ny innen programmering. Jeg tenkte jeg kunne ønske meg noen lærebøker om C++ til jul, men det er jo utalige av dem, og jeg vet ikke hvem jeg bør velge. Så jeg lurer på om noen av dere har no forslag. Jeg har ikke bestemt meg for en spesiell gruppe som f.eks. spill osv, men lurer mer på bøker for helt generell C++ Takker for alle svar Lenke til kommentar
Steinbitglis Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Absolutt lurt med generell programmering til å begynne med :-) Kjenner ikke til noen gode nybegynnerbøker selv , men her på forumet er "accelerated c++" en aldri så liten favoritt Hvis du siden velger å kjøpe en bok som omhandler (nesten)hele språket The c++ programming language(Bjarne Stroustrup) Den siste er en smule vanskelig for en nybegynner, men går sikkert greit for dem som uansett leser bøkene 4 ganger. Vil forøvrig anbefale deg å velge en norsk bok (veit at noen er uenig med meg der) Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Man burde lære seg de engelske uttrykkene, ikke fornorskete. Jeg prøvde først å lære med C++ på norsk men det gjorde bare at jeg brukte lengere tid på å sette meg inn i språket. Accelerated C++ kjøpte jeg etter at jeg hadde lest litt i den norske boka mi. Den var perfekt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå