Dorian Gray Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Fantastisk. Fyren spiller i noen av tidenes absolutt KJIPESTE filmer, og plutselig er han helt. Hva skjedde med James Dean? Ungdommen nu til dags! De er rebelske! Og det uten grunn... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 James dean? Pffft. Ingen som slår arnold nei og a mener eg egentlig i terminator filmene. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 The Rock er Arnolds arving... Liker diesel, men han mangler utstrålingen til The Rock......... Steinen kan jo ikke spille Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Ikke enda..... som med arnold. Men eg ble overrasket over prestasjonen hans i filmen "Walking tall" Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Vin Diesel er talentløs etter min mening. Han klarer ikke å leve seg inn i rollene, og når han først prøver på det, overdramatiserer han. De gamle actionheltene, som f.eks Arnold Schwarzenegger, Dolph Lundgren, og Sylvester Stallone, var mye dyktigere skuespillere. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Alle overnevnte kan ta seg en bolle. Dolph Lundgren er den eneste som duger! Dolph Lundgren ruler. Han er også et levende bevis for at voldsom styrke henger sammen med voldsom intelligens. Dolph Lundgren snakker 5 språk, har 160 i iq, og har 3.dan i Karate Kyokoushinkai. Og han er en veldig dyktig skuespiller! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Vin Diesel nåtidens Rambo? LATTERLIG. Han har forresten silikon i biceps og brystmuskler. Tøffing. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Dolph Lundgren ruler. Han er også et levende bevis for at voldsom styrke henger sammen med voldsom intelligens. Dolph Lundgren snakker 5 språk, har 160 i iq, og har 3.dan i Karate Kyokoushinkai. Og han er en veldig dyktig skuespiller! Unnskyld meg, men at én mann har noe mellom ørene og er sterk betyr ikke at alle som er sterk er automatisk intelligente... Det vil ta meg 2 sekunder å bevise dette, bare bli med meg ned på treningssenteret og møt noen av gorillaene som pumper der. At han er dyktig skuespiller er en blasfemisk uttalelse. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Rambo: First blood er kongefilm! Oppfølgerne er bare dritt!! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Rambo: First blood er kongefilm! Oppfølgerne er bare dritt!! så sant så sant. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg synest Vin Diesel er en elendig skuespiller... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jesus Christus. Vin Diesel er ikke noe annet enn en avdanket breakdancer med null glimt i øyet. Makan til livløs kjøttklump skal man lete lenge etter. Action helter: - Sylvester Stallone - Arnold - Bruce Willis - John Travolta Latterlige actionhelter: - Dolph Lundgren - Steven Seagal - Chuck Norris - Christopher Lambert Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Har sansen for Vin Diesel, men holder meg langt unna flesteparten av filmene hans. For meg er Arnold den eneste ene. Dyktig er han også. @ LarsP : Travolta er da ingen actionhelt. Han er bare helt. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 - Steven Seagal- Chuck Norris 2 karer som burde bli sendt til drama/skuespiller skole.... Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) John Travolta klarer jeg ikke helt å svelge som actionhelt, jeg ser får meg Grease og Saturday Night Fever hver gang jeg ser trynet hans på lerretet/skjermen, klarer ikke å ta fyren helt seriøst. Men han skal ha kred for rollen i Pulp Fiction.. Vin Diesel er ei kjærring! Endret 20. desember 2004 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) @ LarsP : Travolta er da ingen actionhelt. Han er bare helt. Vel, han er en semi. Vultur Gryphus: Sånn sett har jeg egentlig problemer med å se for meg Sylvester Stallone som en actionhelt og: ;---------) Endret 20. desember 2004 av LarsP Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Senen ved vulkanfjellet der han resiser seg rykenes er helt rå.Etter min mening er det ingen som kunne målt seg med Riddick i filmverdenen nå for tiden. Ja!han er helt rå,han er tøffere enn toget."Smoked Diesel" scenen burde nominere Vin Diesel til en oscar i "Årets Klovn".Hvalper er mye tøffere enn Vin Diesel. Røykteppe rundt Diesel må ha kommet av den store "reven" til producer. The Chronicles of Riddick Terningkast Actionfilm:1 Komedie:6 Lenke til kommentar
Kilko Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg synes Vin Diesel er så selvgod. Han synes han er så kul. I hvert eneste ord han uttaler ligger det et skjult budskap ("damn, jeg er kul"). Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Rambo-filmene er i en helt annen klasse uansett. De er ikke avhengige av "superbra grafikk" for å oppnå kultstatus. Stallone har så mange artige/cheesy punchlines at det blir like mye komedie når man er i rett sinnsstemning. Jeg syns faktisk Rambo II er hakket bedre enn enern. Takler ikke den grininga på politistasjonen i slutten. Og Rambo 3 er jo bare artig. Tenke seg, 1 mann slakter halve den russiske armeen i Afghanistan! Eller som han sier det, når han og Cnl Trautman står på kanten av en klippe, og tropper avanserer bakfra: "Well, I guess surrounding them is out of the question" (uten å trekke på smilebåndet såklart!). Og ikke minst i toern.. Stygg russisk torturmann: "I see your arrrre no strranger to pain, mr Rambo". Johnny: "I was married once." Stasjonssjefen om John, ang. hvor beinhard han er (for å skremme noen andre): "What you call hell, he calls home" Når han prater med hu fine thaidama om hvor viktig kamuflasje er: "To fight the war, you have to BECOME the war". Alt sies uten bevegelse på smilebåndet på en måte som bare er dødskult. Alle effektene er EKTE effekter også. Chuck Norris var faktisk kul som cheeesy actionhelt i "Delta Force", men bare den første. Missing in Action var ikke så dum heller. Texas Ranger-greiene er ikke chuck på sitt beste akkurat. Det hadde han på 70-tallet når han var med i utallige karate-filmer. Chuck er 7 ganger verdensmester i Shotokan Karate (samme stilen som pappa holdt på med som trener på 80-tallet), og var beryktet for ekstrem sparkstyrke. Han har en udødelig scene mot Bruce Lee i Enter the Dragon, der Bruce faktisk får grisebank. Endret 20. desember 2004 av Bitex Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Chuck'ern ruler. De første filmene hans var store, men det gikk desverre nedover på slutten. Har noen av de gamle filmene hans på DVD, å en ting er sikkert. Mannen har peil i kampsport. Putt hvem som helst av "action star eliten" i ringen med han så er jeg redd de må bæres ut etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå