Gå til innhold

Qtek s100...noen som har prøvd den?


kris_h

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Argh, jeg ergrer meg blå og grønn over at den ikke har WLAN. Ellers hadde den definitivt blitt kjøpt :cry:

Null problem. Man kan bare kjøpe en sak som man setter i minnekortmodulen, med både minnekort på 256mb OG w-lan. :)

 

mckvakk: Har du prøvd S100? Den er ganske rask skal jeg fortelle deg! :yes:

 

Baltazar: Stemmer.

Lenke til kommentar
Hat hatt telefonen i en måneds tid. Og kan bare si en ting. Den er genial :)

Like liten som en mobiltelefon og mer enn kraftig nok til å kjøre alle applikasjoner. Henger ikke noe heller. Og selv om skjermen er mindre har den samme oppløsningen som en 3,5" skjerm. Eneste jeg savner er innebygd Wi-Fi.

ventet bare pa du at skulle svare :p

 

men i forhold til 9090, hvor stor er sansynligheten for treghet osv?

Lenke til kommentar
Hat hatt telefonen i en måneds tid. Og kan bare si en ting. Den er genial :)

Like liten som en mobiltelefon og mer enn kraftig nok til å kjøre alle applikasjoner. Henger ikke noe heller. Og selv om skjermen er mindre har den samme oppløsningen som en 3,5" skjerm. Eneste jeg savner er innebygd Wi-Fi.

ventet bare pa du at skulle svare :p

 

men i forhold til 9090, hvor stor er sansynligheten for treghet osv?

Qtek 9090:

Memory

 

• ROM: 32MB(CPU embedded 32MB NOR Flash, 32bit Data Bus + M-System 32MB NAND Flash, 16bit Data Bus)

 

• RAM: 128MB(standard model) SDRAM

 

Processor

 

• TI GSM/GPRS solution

 

• 32-bit Intel PXA263 CPU (embedded 32MB NOR Flash)

 

• Clock speed: 400 MHz

 

Qtek S100:

 

Memory

 

    * ROM: 64 MB

    * RAM: 64 MB SDRAM

 

Processor/Chipset

 

• Intel Bulverde 416 MHz

 

Som du ser har faktisk S100 16Mhz kraftigere CPU, men har halvparten så lite RAM, noe som gjør at den kan bli litt treg om man kjører for mange applikasjoner på en gang. Ut av det rent tekniske så vil jeg si at S100 er godt på høyde med 9090. :)

Lenke til kommentar
Har nå hatt Qtek 9090 i 2 måneder + i juli og Qtek S100 i 1 måned og enda ikke merket noen ytelsesforskjell. Begge kjører fint uten noen som helst form for treghet.

 

Er ikke bare spesifikasjonene som teller. De har satt sammen programvaren bra nå.

merket at mitt 9090 eksemplar ikke var helt oppegaende, men hakke hort noe fra han som kjopte doa telefonen fra meg...det lover jo bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...