kris_h Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Er det noen som har fått testet ut den nye Qtek s100??? Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Har ikke prøvd den , men den er konge Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Har ikke prøvd den , men den er konge Hvordan vet du det når du ikke har prøvd? Specs kan være konge, men den kan jo være rævva å bruke.... Kverulerer nå ja....... Og sjekk ut denne Endret 15. desember 2004 av Dinsdale Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Var specsene jeg mente da... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Jeg har prøvd den og får den til jul, og den er KONGE! Specsene samsvarer veldig bra med hvordan den er i virkligheten. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Argh, jeg ergrer meg blå og grønn over at den ikke har WLAN. Ellers hadde den definitivt blitt kjøpt Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) mine erfaringer med windows mobile tilsier at den "telefonen" er treig og brukerUvennlig Endret 24. desember 2004 av mckvakk Lenke til kommentar
C4mpi Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Vet at dette er off-topic; men jeg må spør: Hva er WLAN? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Er ikke det WirelessLAN da? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Argh, jeg ergrer meg blå og grønn over at den ikke har WLAN. Ellers hadde den definitivt blitt kjøpt Null problem. Man kan bare kjøpe en sak som man setter i minnekortmodulen, med både minnekort på 256mb OG w-lan. mckvakk: Har du prøvd S100? Den er ganske rask skal jeg fortelle deg! Baltazar: Stemmer. Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 jeg har bare sett på den da vi bestilte den for en kunde. men ikke skrudd på Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 jeg har bare sett på den da vi bestilte den for en kunde. men ikke skrudd på Ok. Det blir ikke det samme skjønner du.. det er det indre som teller. Men, hvordan likte du designet på den? Personlig liker jeg det fordi det er ganske stilrent. Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 det var stilig, men ikke det peneste jeg har sett Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 det var stilig, men ikke det peneste jeg har sett Neinei, men man kan ikke få alt i bøtter og spann. Jeg tror vi setter streken der... Lenke til kommentar
THacker Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Den så seriøst digg ut! Lurer på om jeg må ha en julegave til meg sjøl gitt Lenke til kommentar
Alexanderdj Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Hat hatt telefonen i en måneds tid. Og kan bare si en ting. Den er genial Like liten som en mobiltelefon og mer enn kraftig nok til å kjøre alle applikasjoner. Henger ikke noe heller. Og selv om skjermen er mindre har den samme oppløsningen som en 3,5" skjerm. Eneste jeg savner er innebygd Wi-Fi. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Hat hatt telefonen i en måneds tid. Og kan bare si en ting. Den er genial Like liten som en mobiltelefon og mer enn kraftig nok til å kjøre alle applikasjoner. Henger ikke noe heller. Og selv om skjermen er mindre har den samme oppløsningen som en 3,5" skjerm. Eneste jeg savner er innebygd Wi-Fi. ventet bare pa du at skulle svare men i forhold til 9090, hvor stor er sansynligheten for treghet osv? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Hat hatt telefonen i en måneds tid. Og kan bare si en ting. Den er genial Like liten som en mobiltelefon og mer enn kraftig nok til å kjøre alle applikasjoner. Henger ikke noe heller. Og selv om skjermen er mindre har den samme oppløsningen som en 3,5" skjerm. Eneste jeg savner er innebygd Wi-Fi. ventet bare pa du at skulle svare men i forhold til 9090, hvor stor er sansynligheten for treghet osv? Qtek 9090: Memory • ROM: 32MB(CPU embedded 32MB NOR Flash, 32bit Data Bus + M-System 32MB NAND Flash, 16bit Data Bus) • RAM: 128MB(standard model) SDRAM Processor • TI GSM/GPRS solution • 32-bit Intel PXA263 CPU (embedded 32MB NOR Flash) • Clock speed: 400 MHz Qtek S100: Memory * ROM: 64 MB * RAM: 64 MB SDRAM Processor/Chipset • Intel Bulverde 416 MHz Som du ser har faktisk S100 16Mhz kraftigere CPU, men har halvparten så lite RAM, noe som gjør at den kan bli litt treg om man kjører for mange applikasjoner på en gang. Ut av det rent tekniske så vil jeg si at S100 er godt på høyde med 9090. Lenke til kommentar
Alexanderdj Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Har nå hatt Qtek 9090 i 2 måneder + i juli og Qtek S100 i 1 måned og enda ikke merket noen ytelsesforskjell. Begge kjører fint uten noen som helst form for treghet. Er ikke bare spesifikasjonene som teller. De har satt sammen programvaren bra nå. Endret 24. desember 2004 av Glofi Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Har nå hatt Qtek 9090 i 2 måneder + i juli og Qtek S100 i 1 måned og enda ikke merket noen ytelsesforskjell. Begge kjører fint uten noen som helst form for treghet. Er ikke bare spesifikasjonene som teller. De har satt sammen programvaren bra nå. merket at mitt 9090 eksemplar ikke var helt oppegaende, men hakke hort noe fra han som kjopte doa telefonen fra meg...det lover jo bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå