Winydancer Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hallois! Når eg no sitte her og slapper av og nyter veret, tenker tanker som eg IKKJE hører! da eg trenge er en stor og kraftig viftestyring!.. Ikkje for mange spenn men en som er litt hard og mange fine farga Har sett litt på desse: denne og denne! erfaringer? eller betre forslag? litt dyre desse.. Lenke til kommentar
Drag0n- Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 den første der liker jeg ikke, hadde en sånn før.. den stilte vifta likefort opp igjen.. hadde gått får den nr.2 Lenke til kommentar
sixx Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) har sett/prøvd litt den til 399 kr. kjempebra sak... dessuten ser den sinnsykt tøff ut... Endret 14. desember 2004 av sixx Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 den første der liker jeg ikke, hadde en sånn før.. den stilte vifta likefort opp igjen.. hadde gått får den nr.2 okaj.. blir vell kansje den da.. ingen som vet noen som er litt billigere? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 har sett/prøvd litt den til 399 kr. kjempebra sak... dessuten ser den sinnsykt tøff ut... Det synest jeg også, men han sa den ikkje var bra, + prisen Lenke til kommentar
Devil-Teddy Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Gå for nr 2 der... Den andre er bare dill! Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Gå for nr 2 der...Den andre er bare dill! Okaj, ser ut til att det blir den.. men først må eg vell skaffe penger.. jul snart vettu Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Jeg har en gammel Sunbeam Rheobus jeg er veldig fornøyd med (bortsett fra veldig sterke LEDs), og jeg vet at det er mange andre som har samme mening. En kompis bestilte Vantec Nexus, og det virker som den leverer fryktelig ujevn spenning, turtallet på viftene går opp og ned som en jojo. Jeg vet ikke hvor vanlig dette problemet er på forskjellige modeller. Den neste viftestyringen min blir imidlertid mCubed, men den er jo noe dyrere en enkelte andre alternativer. Endret 14. desember 2004 av Rikky Lenke til kommentar
plex- Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Har den første og ble skuffet... Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg har en gammel Sunbeam Rheobus jeg er veldig fornøyd med (bortsett fra veldig sterke LEDs), og jeg vet at det er mange andre som har samme mening. En kompis bestilte Vantec Nexus, og det virker som den leverer fryktelig ujevn spenning, turtallet på viftene går opp og ned som en jojo. Jeg vet ikke hvor vanlig dette problemet er på forskjellige modeller. Den neste viftestyringen min blir imidlertid mCubed, men den er jo noe dyrere en enkelte andre alternativer. Okaj, link eller? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Har den første og ble skuffet... hmm.. virker som veldig mange er skuffet av den.. blir ikke den da! men den så bare feit ut liksom.. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 [OT]*Provosert av trådstarters signatur* Teller til ti[/OT] Tror du bør gå for den #2 ja. Folks erfaringer lyder ikke bra Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBRHBUK3SI Kjempebra viftestyring til en rimelig penge... Har den forrige versjonen selv. Veldig fornøyd... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Okaj, link eller? Til mCubed? Den finner du her. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 [OT]*Provosert av trådstarters signatur* Teller til ti[/OT] Tror du bør gå for den #2 ja. Folks erfaringer lyder ikke bra hahaha.. pure fact! men, okaj, etter litt nærsjåing så er den jo ganske grei, utsende messig.. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBRHBUK3SI Kjempebra viftestyring til en rimelig penge... Har den forrige versjonen selv. Veldig fornøyd... blenda av neonledsa eller? Ok, Rikky.. Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBRHBUK3SI Kjempebra viftestyring til en rimelig penge... Har den forrige versjonen selv. Veldig fornøyd... blenda av neonledsa eller? Ok, Rikky.. Har dør på kabinettet, så ser ikke så mye til de... Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBRHBUK3SI Kjempebra viftestyring til en rimelig penge... Har den forrige versjonen selv. Veldig fornøyd... blenda av neonledsa eller? Ok, Rikky.. Har dør på kabinettet, så ser ikke så mye til de... hehe okaj.. vurderer å gå til innskaffin av ett Chenbro Gaming Bomb II kabbis so d funka ikkje Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Denne ser mye bedre denne Stor og god. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Denne ser mye bedre denne Stor og god. den va FEIT! men aaaaaaaaaltfor dyr.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå