Lucifer 666 Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Skulle skaffe meg et nytt og billig HK til serveren min, også fordi jeg måtte ha mere minne og det gamle var SD-RAM. Har lest mye om Asus sitt P4P800 kort og bestemte meg for å ta det. Brukte prisguiden her på HW for å finne webshopper som hadde det inne. Her er link til prisguiden. Da var det bare PSData som hadde det inne, og nå når jeg får det oppdager jeg til min store forskrekkelse at det ikke har AGP port... Ser da at kortet heter P4P800-MX som har innebygd grafikk med kun VGA 15-pin. Litt bæsj siden serveren kun trenger S-video utgang siden den kun er koblet på et TV. Har prøvd å koble det opp også for å se hvordan det funka med overklokking og slikt, men det var jo også en stor tragedie siden man ikke kan stille omtrent på noe i BIOS. Bør jeg bare returnere kortet til PSData eller går ikke det sålenge det funker? Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Eventuelt noen som har forslag til et annet kort jeg kan bytte i? Må kunne klokkes (PCI/AGP lås, spenning på RAM og CPU, FSB, o.s.v) Må ha AGP slot... Og seriel port + minst 3 pci slot Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hva med pci-skjermkort med s-video? Får jo det så Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Kjøpte nettopp et nytt AGP kort med s-video siden den utgangen gikk føyken på mitt gamle GeForce 3 ti200. Så å kjøpe nytt skjermkort er uaktuelt. Desuten vil jeg ha mulighet til å klokke vis jeg skulle fæle for det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå