sKRud Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hei Lurte litt på priser rundt det å bytte tastatur til en laptop...Noen som har erfaringer på dette området`? Lenke til kommentar
sKRud Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 ingen som kan noe om dette? Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Det koster rundt 200 kroner Hvor du får kjøpt dette løst aner jeg ikke, prøv å gjør det selv hvis du får skaffet det løst, så sparer du masse service penger! Endret 22. desember 2004 av theck1 Lenke til kommentar
petterg Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 på sony er det: skru ut en skrue på siden -> skyv dekselet over høytalerene til siden En skru som holder tastaturet -> vipp opp tastatur Koble fra ledning Ferdig Lenke til kommentar
sKRud Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt tastatur til feks. x505? eller andre vaio pcer? Lenke til kommentar
sKRud Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 trenger norske tastatur.. Lenke til kommentar
petterg Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 finnes det norske tastaturer til vaio? Kan jo ringe sony norge å spørre. De var ikke villige til å ta inn deler for meg sist jeg snakket med dem - selv om jeg hadde delenummeret. Trives selv så godt med engelsk at jeg har bytta til engelsk på desktopen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå