Zeph Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Min nye Seagate S-ATA må nok vente eit par dagar før den får spinne opp...tenkte ikkje på straumkabel. På Raptoren er den sånn stor molex sak, men sjølvsagt ikkje på Seagate sin. Kunne ikkje Seagate sendt kabler med disken eller Asus med hovudkortet? Men eg kan vel ikkje klandre andre enn meg sjølv for å ikkje ha undersøkt bra nok Må vel kjøpe ein kabel til 60 kroner, og betale 100kr i porto, med mindre NetShop finner på å sende det som brev. 11526 Serial ATA strømkabel 16 cm - S-ATA, overgang fra 4-pin til 15-pin 100+ 1 14.12.2004 kr 60,00 kr 60,00 Særavgift: kr 0,00 Fakturagebyr: kr 0,00 Ordregebyr: kr 0,00 Frakt: kr 120,00 Totalt: kr 180,00 Herav mva.: kr 35,00 Ingen i Haugesund som har ein ekstra kabel? Endret 14. desember 2004 av zeph Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 jeg kjøpte meg en s-ata disk hos komplett.no for en stund siden. desvere så undersøkte ikke jeg hvilken strømtilkbling disken hadde. det vistes ikke på bildet hos komplett.no heller. stømforsyningen min er av molex type. sendet epost til komplett.no og spurte hva jeg skulle gjøre. de sendete meg en overgang i posten ( tok bare noen få dager denne gangen ) uten noen for for betaling. på nye strømforsyninger har jeg set at det er kontakter for begge typer disker. desvere så bor jeg for langt unne Haugesund NetShop har vel ikke lyst til å vere dårligere en Komplett.no ? dette er bare et lite tips Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hm, dette kommer med en del hovedkort og en del strømforsyninger ihvertfall. Tror jeg har en ekstra liggende her - men bor nok litt for langt Unna Haugesund - ca 3 timers kjøring . Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Trådstarter: Har du Biltema eller Claser'n i hjemmeområdet ditt? Endret 14. desember 2004 av CannibalCorpse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå