Gå til innhold

Rome Total War: Hvor stor familie har du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har altfor mange!!!

Capitaln min har blit overfylt med bare generaler pluss at det står en ti tolv stk utafor + at jeg har en i nesten alle byene mine...

Har sluttet å sende ut generalene mine...De må gå så sinnsykt langt at de er jo døde å innskrumpet før de når fram....

trenger ikke alle generalene...kan forsvare hovedstaden heller....:p

 

 

EDIT: ingen måter å få geneeralene til å oppstå i forskjellige byer i steden for bare hovedstaden??

sånn at man slipper å spre de ut selv...så kan de liksom bare plumpe ut i de forskjellige byene man ikke har generaler??

Endret av Fat_ASS
Lenke til kommentar
Har altfor mange!!!

Capitaln min har blit overfylt med bare generaler pluss at det står en ti tolv stk utafor + at jeg har en i nesten alle byene mine...

Har sluttet å sende ut generalene mine...De må gå så sinnsykt langt at de er jo døde å innskrumpet før de når fram....

trenger ikke alle generalene...kan forsvare hovedstaden heller....:p

 

 

EDIT: ingen måter å få geneeralene til å oppstå i forskjellige byer i steden for bare hovedstaden??

sånn at man slipper å spre de ut selv...så kan de liksom bare plumpe ut i de forskjellige byene man ikke har generaler??

Jeg tror nok ikke at dette går ann. Dette kan jo også nevnes for CA, så kansje de tar det opp til vurdering.

Lenke til kommentar
Generaler er dødsmektige! Bruk 20 av de i en hær, morsomt!

 

En måte å få generalene til å dukke opp i andre byer er å skifte hovedstad! Når du får spørsmål om giftemål skifter du hovedstad til en by der du trenger en general, så skifter du tilbake! Enkelt og greit...

 

Herr Brun

Fy f**, det var ein lur ide , er blitt ganske lei av å flytte generalene mine over heile mitt vidstrakte empire... :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...