GoodGoing Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg har en Samsung E-700. Jeg vet det skal være mulig å sende fax med denne, men finner ikke instruksjoner noen plass. Er det noen som vet hvordan en kan sende fax fra pc via mobiltelefon? Jeg har datakabel. Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Freesbee Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Først må du ha ett faxprogram og modemdriver for mobiltelefonen din. Deretter er det bare å sette opp en fakskonfigurasjon i faxprogrammet hvor du velger Samsungen som modem. Og vips så kan du sende fax Standard faxprogrammet i XP fungerer helt greit, bruker det selv. Har XP pro, men det finnes vel kanskje på Home også Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Vil dette også fungere med SE T630? Så vidt jeg vet har ikke den faxmodem. Lenke til kommentar
Freesbee Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Funker greit med T630 også tror jeg. T610 hadde ihvertfall faxmodem, men nyere modeller som K700i har ikke faxmodem. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 T610 hadde datamodem, men ikke faxmodem. Sendte en mail til SE og hørte med dem hvordan jeg bruklte T610'en til å motta faxer. Dette gikk ikke an, svarte de. Derfor synes jeg det er rart at dette skulle gå med T630. Lenke til kommentar
Freesbee Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg har brukt T610 til å ta i mot og sende faxer fra min XP uten problemer, så at SonyEricsson support påstår at det ikke fungerer høres litt rart ut.... Lenke til kommentar
THacker Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Eneste man trenger å gjøre er å sende sms til et fax nummer.... faxen tar da dette som en fax og printer ut meldingen........ Lenke til kommentar
GoodGoing Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Først må du ha ett faxprogram og modemdriver for mobiltelefonen din. Deretter er det bare å sette opp en fakskonfigurasjon i faxprogrammet hvor du velger Samsungen som modem. Og vips så kan du sende fax Jeg har prøvd å sette det opp i XP, men fant ingen modem. Jeg har aktivert fax-funksjonen i mobilen. Hvor finner jeg en modemdriver til mobilen min? Lenke til kommentar
Freesbee Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Har du sjekket på Samsung sine sider? Evt kontaktet Samsung support, de burde kunne hjelpe deg med en driver. Er sikkert mulig å laste ned fra nettet. Ligger noe greier her... http://www.samsung.com/se/support/products...907&fileType=SW Endret 15. desember 2004 av Freesbee Lenke til kommentar
GoodGoing Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Ligger noe greier her... http://www.samsung.com/se/support/products...907&fileType=SW Det er bare program for organisering av telefonbok, sms, biler og slikt. Kunne ikke se noe fax-relatert der. Lenke til kommentar
Freesbee Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Ok, sjekket ikke det så nøye men det er modemdriveren du skal se etter(samme modemdriver som for dataoppkobling). Samsung support kan helt sikkert hjelpe deg med en slik driver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå