Bunchie Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hei. Jeg har også en Siemens SX1, fikk den forøvrig ganske billig, kun 1000lr u/abb. strøken. (litt brukt da, men). Jeg er godt fornøyd med telefonen. Jeg har prøvd å oppgradere til firmware 12, uten å lykkes . Datamaskinen finner rett og slett ikke telefonen. Noen som har oppgradert sin sx1 med pc, og kan si meg hvilken driver/programmer jeg trenger for å oppgradere (jeg har lastet ned firmware 1, og innstallert sx1 pc-suite)? Firmwareoppdatering er enkelt, du laster ned oppdateringa, og starter firmwareoppdateringsfila. Skru av mobilen, og skru den på igjen ved å holde inne joysticken, nå vil den mest sannsynlig starte opp i software/firmwareoppdateringsmodus. Nå kan du koble til datakabelen, og da vil den muligens spørre om drivere (hvis de ikke allerede er installert). Driverne ligger i den samme katalogen som firmwareoppdateringsfila ligger. Når du har installert driverne, er det bare å starte oppdateringa! Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Du, Shimano. Ditt bilde ligner litt på CD' coveret til Rammstein - Mein Teil. Bare at gaffelen og kniven ligger paralelt. Jepp - det stemmer det Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 :!: makos er homo :!: Saklig..Rapportert til moderatorne. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 ikke kjøp den. Hadde en venn som kjøpte den. Den funket fint de første ukene, etter det var den på rep. hele tiden, ingen ting fungerte. Det er ikke et bra kjøp Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Sikkert en uheldig kjøper. Trur det er x anntal SX1`eiere som er storfornøyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå