mr. fotball Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Må man oppdatere firmaware selv? Eller kan man få gjort det hos forhandleren? Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Må man oppdatere firmaware selv? Eller kan man få gjort det hos forhandleren? Firmware. Ja, du kan få gjort det hos forhandler, men de fleste ser jo på det som et privilegium med SX1 at man kan oppgradere selv via medfølgende datakabel, og på den måten spare tid og penger. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 Det står da norsk der, gjør det ikke det da? Er ikke SX1_NORDIC-NDK-RETAIL-uk-dk-no Er ikke no Norsk da? Fant forresten denne siden på siemens sine egne sider Det er bare FW12. Hvorfor sier du det, den kommer jo opp når jeg trykker på FW14 på http://www.club-siemens.net/ Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Digger min sx1 litt uvant tastoppsett men ellers konge Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 Hyggelig å høre Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Det står da norsk der, gjør det ikke det da? Er ikke SX1_NORDIC-NDK-RETAIL-uk-dk-no Er ikke no Norsk da? Fant forresten denne siden på siemens sine egne sider Det er bare FW12. Hvorfor sier du det, den kommer jo opp når jeg trykker på FW14 på http://www.club-siemens.net/ Prøv å klikk på download, så finner du fort ut at det er FW 12 du laster ned Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 ok, ser det nå..... rart den ligger under FW 14 da Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Firmware versjon 14/15 er bare ute for noen få varianter, desverre, men jeg greide å innstalere firmware versjon 15 på min telefon. http://www.club-siemens.net/forum/viewthread.php?tid=43652 Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 Har hørt at den(SX1) henger seg noen ganger, skjer dette ofte ? Og dette er vel som regel ved åpning av store spill og slikt og ikke på meldinger og ringing som regel? Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 At SX1 henger seg / bugger er en vanlig sak ja. Jeg har selv hatt 2 og vært innom de fleste FW men ga til slutt opp. Og den henger seg på stort sett det meste, ikke bare store spill som du sier. Tror du skal være ganske tålmodig for å eie en SX1. Men du får klart mye for pengene. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) SX1 kan finne på å låse seg, ja.. og da bruker den som vanlig automatisk å reboote.. SX1 er konge bortsett fra nevnte saker som: *litt dårlig batterilevetid *Ikke mulighet til å sende mp3 til minnekortet gjennom bluetooth (bare til telefonminne som oftest er for lite for en mp3) *Låser seg nu og da.. *min er iallefall slik at hvis den faller i gulvet, skyter den ofte ut mmckortet i meterlange avstander... Endret 20. desember 2004 av TorgeirS Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Har ikke så mye problemer med de der, har minnekortleser, og pleier ikke å miste mobilen i gulvet Lenke til kommentar
N-Gage2 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hei. Jeg har også en Siemens SX1, fikk den forøvrig ganske billig, kun 1000lr u/abb. strøken. (litt brukt da, men). Jeg er godt fornøyd med telefonen. Jeg har prøvd å oppgradere til firmware 12, uten å lykkes . Datamaskinen finner rett og slett ikke telefonen. Noen som har oppgradert sin sx1 med pc, og kan si meg hvilken driver/programmer jeg trenger for å oppgradere (jeg har lastet ned firmware 1, og innstallert sx1 pc-suite)? Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 bra. kan du legge ut et bilde med og og et uten? Her er med og uten Photo Acute, bildet er av det mest sovende dyret i huset utenom meg Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Er storfornøyd med min SX1 - har puttet i et 512MB minnekort og har dermed mp3-spiller med brukbar kapasitet (rundt 100 låter), radio (begge i stereo forøvrig i motsetning til en del andre Symbian-telefoner) og medieavspiller (bruker SmartMovie mye) i lomma til enhver tid. I tillegg til telefon som den jo egentlig er Har hatt rene MP3-spillere tidligere som jeg alltid hadde med meg og synes nå at det er deilig å slippe å ha en ting mindre å dra på - telefonen er jo med uansett. I det siste har jeg også begynt å bruke ControlFreak for å styre mediebiblioteket på PC'en min via Bluetooth. Det er deilig å sitte i sofaen og styre musikken uten å måtte bruke mus eller tastatur Endret 1. januar 2005 av Shimano Lenke til kommentar
MC60 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) *slettet* Endret 26. februar 2005 av MC60 Lenke til kommentar
MC60 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) *slettet* Endret 26. februar 2005 av MC60 Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 trippelpost ja.... S Lurt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå