BS10 Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 En emulator som du faktsik kan spille orginale spill med fra dvd romen? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Bruk forumets søkefunskjon eller kameraten din, google. Vært så mange ganger akkurat det med PS2 Emulatorer! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Eg tvile på da.. for ellers so hadde vel veldig mange folk brukt det. Har lest en plass at det ikke fantes noen. Lenke til kommentar
jha85 Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Eg tvile på da.. for ellers so hadde vel veldig mange folk brukt det. Har lest en plass at det ikke fantes noen. joa, det finnes Ps2 emulatorer men du får ikkje så mange FPS når du spiller....så bil- og skyte spill er utelukket Men viss du vil prøve sø søk på forumet eller med google.com Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Eg tvile på da.. for ellers so hadde vel veldig mange folk brukt det. Har lest en plass at det ikke fantes noen. joa, det finnes Ps2 emulatorer men du får ikkje så mange FPS når du spiller....så bil- og skyte spill er utelukket Men viss du vil prøve sø søk på forumet eller med google.com eg visste at det fantes noken.. men jeg meinte at det ikke fantes noken som fungerte heilt skikkeli. Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Trodde ikke dette funket fordi ps2 kjørte cdene den andre veien i spilleren elns Lenke til kommentar
consilium Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hmm.....er ikke dette "litt" på kanten av det retningslinjene tillater? Søk på Google etter svar Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 det vil jeg tro å, og kjenner jeg moderatorene/admina rett så blir nok denne posten stengt snart. Lenke til kommentar
six Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 det vil jeg tro å, og kjenner jeg moderatorene/admina rett så blir nok denne posten stengt snart. Jeg ser overhodet ikke problemet. Hvorfor skulle det være ulovlig at noen skriver et program som emulerer en Playstation, under forutsetning av at de ikke har brukt Sony sin kode . Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Den blir ikke stengt pga noe sånt. Tråden er derimot feilpostet, og spørsmålet er spurt (og besvart) trehundreogfemtito ganger siden GTA: SA kom ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg