BulkyDrip Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Jeg har Sapphire Radeon 9800 Pro Ultimate Edition, som er flashet til XT og kjører 390/350. Alle som jeg har sett på forumet her klarer å kjøre 412/365. På Ultimate Edition er det jo ingen vifte, orginalt... Det er jo bare en stor kjøleblokk. Men jeg har satt på en av kabinett viftene mine på siden av blokka, så den blåser luft inn imellom blokkene. Spørsmålet mitt er egentlig: Hvorfor klarer ikke jeg å kjøre 412/365 uten artifacts ?! Trenger jeg bedre kjøling, men er ikke dette vansklig å få tak i til Ultimate Edition ?! PS: Jeg driter i om viftene bråker ! Jeg liker støy ! Endret 14. desember 2004 av BulkyDrip Lenke til kommentar
BulkyDrip Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Ingen som kan hjelpe meg ?! Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) 9800 Pro Ultimate Edition ikke forskjellig fra 9800Pro (bortsett fra kjøleløsningen), så du kan bruke kjølere som passer 9800pro. Her er to som skal passe: VGA Silencer ATI 1 VGA Silencer Tilpasset selv en Silencer ATI 3, til mitt 9800pro. Men er litt arbeid, og tror ikke resultat er bedre enn de to andre alternativene. Endret 15. desember 2004 av Sigurd2 Lenke til kommentar
da Gauss Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Ikke alle som kan kjøre xt-hastigheter, da. Jeg har strevd mye, har VGA silencer, men kommer ikke over 410/360 uten artifacts. Aldir noen garantier i dette gamet, vet du... Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 PS: Jeg driter i om viftene bråker ! Jeg liker støy ! I såfall var kanskje ikke Ultimate Edition det beste valget. Det blir som oftest varmere enn ett standard 9800 Pro og kan derfor slite med å oppnå de samme klokkehastighetene. Eneste fordelen fremfor 9800 Pro er at det er lydløst. Lenke til kommentar
BulkyDrip Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Yapp yapp! Sant det... Men passer AC skjermkortkjøler, VGA Silencer ATI 1 og Arctic Cooling GPU-kjøler,"VGA Silencer" til Ultimate Edition ?! Og isåfall hvor skal man plasere dem på kortet ?! Fjerne blokka da eller ?! Lenge siden jeg kjøpte det kortet... Var litt grønnere da... Endret 15. desember 2004 av BulkyDrip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå