zacka Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Vil bare meddele noe som egentlig er litt trist. Kjøpte meg den nye T68i i påska og var strålende fornøyd. Helt til..... jeg skulle skrive SMS. Ordene fikk sånn ettersleng slik at det tok laaaang tid før jeg kunne se om ordet som ordboka foreslo var riktig. Jeg synes det er kjipt fordi jeg er vant til å kunne skrive ganske fort, så dette bremser ganske kraftig. Vet noen "der ute" om det finnes noe software-oppgradering til denne nå? Har bare hørt om oppgradering for T68 slik at den blir til T68i. Lenke til kommentar
eldorado2097 Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 det er bare sånn ericsson er du blir vant til det, men det er jævelig irriterende Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Prøv å ikke bruk ordbok? Da skriver hvertfall jeg nesten like kjapt som på nokia.. Lenke til kommentar
zacka Skrevet 4. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2002 Har kjøpt meg Nokia 6510 og er mer fornøyd enn noen gang. Bort med svenske-helvete ! 1., 2. 3. SOLGT !.... Lenke til kommentar
macos Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Har kjøpt meg nokia 6310 er mindre fornøyd enn noen gang..... Godt jeg ikke kasta siemens'en... den blir god å ha når nokia'n må på rep... Det er bare spørsmål om tid :smile: Lenke til kommentar
vegge Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Sjekk denne linken! Der står det at man kan laste ned oppgradering og greier. Det skal til og med fungere bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå