erazor Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg har en '86 300e, den har aircondition. Knappen for aircondition ser ut som en snøstjerne, men over og under den er det to knapper jeg ikke vet hva er til. Den ene står det 'EC' på... og den andre er det et slags firkantsymbol på. Noen som har greie på hva disse er til? Også har den 4x elvinduer, i mellom knappene for vindu foran og bak på venstre side er det en liten knapp det ikke er noe symbol på som jeg heller ikke vet hva er til. Den er ca 1/3 av størrelsen til vindusheiserknappene. Var heller ikke med noen brukerhåndbok på bilen så jeg kan ikke få sett hva de er til.... Lenke til kommentar
eab Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Den lille knappen mellom vindusheisknappene kan være barnesikring på vinduene bak Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Er ikke noe Mercedes ekspert, men "snø" knappen er vel konstant innkobling av aircondition, og "ec" høres litt ut som "økonomi" knappen. Isåfall gjør den at kompressoren kobles ut og inn ved behov, dette sparer noen dråper bensin. Den firkantede vet jeg ikke uten å se den. Det Ezekiel sier høres jo også fornuftig ut. (hvis du ikke har speilreguleringen der nede, så det er knappen til å velge side) Send inn bilder hvis du ikke er fornøyd med svarene, og det ikke kommer noen "bedre" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå