anniken100 Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 hei. bare lurte på en liten ting...jeg har vært i noen butikker å spurt etter motorola v600 men det virker som ingen har den. Noen som vet om en butikk (ikke nettbutikk) som selger den? anniken Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Tror kanskje Elkjøp/Lefdal selger V600, de gjorde ivertfall det før, mener jeg å huske Endret 14. desember 2004 av Zemeckis Lenke til kommentar
zand Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Kan bestilles av alle forhandlere som bruker Dangaard. Om de gjør det er en annen sak. Bor du i Oslo kan jeg sikkert bestille den til deg. Send i så fall en PM. Lenke til kommentar
Freesbee Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hvis du klikker på nicket så ser du at Anikken bor i Bergen Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 ta en skikk på motorola e398 har de samme funksjonene som v600, pluss en høytaler ekstra og minnekort. (fetere design, etter min mening.) Lenke til kommentar
jt1 Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Når noen vil ha V600, pleier det å være pga. at det er en FET kamskjellsmobil! E398, er pen men den kan ikke "brekkes i to" Lenke til kommentar
zand Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hvis du klikker på nicket så ser du at Anikken bor i Bergen Ser det står i profilen hennes nå ja. Ikke nicket Lenke til kommentar
Catbui Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Heisann!! Jeg har en Motorola V600. Kjøpte den i mai i år, men kan ikke si meg særlig fornøyd med den. Den henger seg hele tiden opp ved bruk av bluetooth i tillegg til en del andre småting som kan være utrolig irriterende. Siden mai har den vært på service 3 ganger pga små irriterende feil, og forhandler har bestemt at jeg skal få en splitter ny en nå. Får den sikkert om noen dager.=) Det jeg prøver å si er at jeg egentlig vil ikke anbefale den. Stilig design, men kanskje ikke verdt det. Hvis du er interessert allikevel, får jeg en splitter ny om ikke så lenge fra lefdal som jeg vurderer å selge.... Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Synes ikke V600 var så ille i det hele tatt jeg.. Men enig i at Bluetooth-funksjonaliteten ikke var den beste. Lenke til kommentar
anniken100 Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 takk for svar, får se litt på flere forskjellige klapptelefoner før jeg bestemmer meg..bare send forslag hvis dere vet en kul en med blåtann og kamera bor i bergen ja, så hvis jeg ska kjøpe den må jeg nok bestille. anniken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå