theDurkan Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Jeg har instalert en rekke extensions til firefox nå, og mange av dem krevde restart av programmet. Jeg restartet, og nå komer det opp en liten pop-up, som sier at den skal finish instaling extensions. Denne står da og og går og går og går, men skjer aldri noe. Åpner jeg FF på nytt, så kan jeg bruke den så fritt jeg vil, med pluginene. Noen som vet noe? edit: Ja, jeg bruker 0.9 Endret 14. desember 2004 av Mixel Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 *bump* Lenke til kommentar
zyp Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Har du prøvd å oppgradere til 1.0? Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Nei, likte ikke 1.0. Men disse extensioenen fant jeg under 0.9 Lenke til kommentar
Legion Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 det er et extensionproblem såklart, du får avinstallere en og en til du finner ut hvilke(n) som er årsaken til problemet, for så å finne en oppdatert (eller eldre) versjon av extensionen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå