Gå til innhold

dårlig servic eller rett og slett juks?


Hplappis

Anbefalte innlegg

Fikk feil på min siemens sx1. tastature virka ikke. fikk en melding opp på skjermen, og der sto det : "En alvorlig feil har oppstått, venligst lever telefonen til nermeste forhandler" va noe i den duren husker ikke nøyaktig. kjente at æ begynte og bli kraftig lei av at det hele tia sku feile den jævla telefonen noe. så gikk til expert og krevde reklamasjon og få pengan te bake. joa det va no greit det. men dem måtte ha tidligere service ordrer fra 2 ganger den hadde vært på service, men dem fant ikke de tidligere servicene på datan. så nu må æ levere den inn på en ny service, og håpe det ikke funker vis ikke så er det reklamasjon som gjelder :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk feil på min siemens sx1. tastature virka ikke. fikk en melding opp på skjermen, og der sto det : "En alvorlig feil har oppstått, venligst lever telefonen til nermeste forhandler" va noe i den duren husker ikke nøyaktig. kjente at æ begynte og bli kraftig lei av at det hele tia sku feile den jævla telefonen noe. så gikk til expert og krevde reklamasjon og få pengan te bake. joa det va no greit det. men dem måtte ha tidligere service ordrer fra 2 ganger den hadde vært på service, men dem fant ikke de tidligere servicene på datan. så nu må æ levere den inn på en ny service, og håpe det ikke funker vis ikke så er det reklamasjon som gjelder :thumbdown:

Du har ikke krav på pengene tilbake med en gang, dersom varen ikke har vært inne på service mindre enn 2 ganger tidligere. Selvfølgelig gjelder det da for "samme feil".

Lenke til kommentar
den har vært inne på service 2 ganger før. men dem har rota bort bekreftelsen, og må sende den inn på service på nytt.. så dettan blir 3dje gang

Er ikke noe krav til forhandler at de skal passe på servicehistorikken din.

 

Dette må du nok ta ansvar for selv.

 

Ville nok si at systemet til butikken kunne trengt en liten oppdatering, men det kan verken kalles slett service eller juks.

Lenke til kommentar

Nå er butikksystemet til expert sånn at det er meget vanskelig å rote bort serviceordre. Så at de roter bort slikt skjønner jeg ikke.

 

Men det er uansett ditt ansvar å passe på servicekvitteringer og slikt!

 

EDIT: I tillegg så må telefonen din ha hatt samme feil 3 ganger, dsv at dette må være lik feil som første og andre gangen du hadde telefonen på rep for at kjøp skal kunne heves.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...