NightMaree Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 hallo... har diverse ting skrevet i text1, text2 osv. så har eg en knapp som skal kopiere de så står di text feltene.... någen idear om korleis de gjers? takker for svar Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Kopiere som med CTRL-C? Clipboard.SetText "Tekstboks 1: " & Text1.Text Endret 14. desember 2004 av Jonas Lenke til kommentar
NightMaree Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 ja, som CTRL +C Lenke til kommentar
NightMaree Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 sikker på at den der fungerer??? Clipboard.SetText "Tekstboks 1: " & Text1.Text får den ikke til... får ikke någen feilmld. men den legger seg ikke inn på 'ctrl + v' Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Prøv å skriv dette først, så tror jeg det skal fungere: Clipboard.Clear Lenke til kommentar
NightMaree Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 ok. de funka, takker et spørsmål.... vist eg har ei rekka me tekst som er kopiert, fek. bla, bla1, bla2, osv. så skal alle disse i forskjellige text boksar. som fek. bla ska i text1 bla1 i text2 bla2 i text3 går de an å laga ein lim in knapp, som hiver kver enkelt felt inn i rutene?? håper de va bra nokk forklart... norsk skriving e ikke min ting pleier å ha en blanding av nynors,bokmål og dialekt Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Man trenger ikke å bruker vbCFRTF-format, men da vil man f eks kunne lime inn teksten i et browser-vindu. Finnes sikkert en RTF-editor hvor man kan lime teksten inn, men det er vel egentlig ikke så farlig. Option Explicit Private Sub Command1_Click() 'Klipp ut Clipboard.Clear Clipboard.SetText Text1.Text & ";" & Text2.Text & ";" & Text3.Text, vbCFRTF End Sub Private Sub Command2_Click() 'Lim inn Dim buff buff = Split(Clipboard.GetText(vbCFRTF), ";") Text1.Text = buff(0) Text2.Text = buff(1) Text3.Text = buff(2) End Sub Endret 15. desember 2004 av Jonas Lenke til kommentar
NightMaree Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 hmm, fekk ikke heilt te den der.... sikkert på at de e sån? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Ja, jeg har testet det ut. Last opp prosjektet ditt, så kan jeg sette det inn for deg Lenke til kommentar
NightMaree Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 her er de... programme er te norwegianmafia... vist du har hørt om de... de e et program så eg regne i samen gjengane me ... takker jonas mafia.rar Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Jeg har lagt til to knappen nederst som kopierer og limer inn mafia.rar Lenke til kommentar
NightMaree Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 takker... men 1 problem: Beklager, en feil oppsto. Hvis du ikke vet hvorfor du fikk denne feilmeldingen så kan du forsøke hjelpesidene Feilmeldingen som oppsto var: Beklager, men vi mangler vesentlige filer. Hvis du vil lese i denne posten, så er det mulig at den er slettet eller flyttet. Gå tilbake og prøv på nytt klare ikke å få den lasta ned... gidde du å leggan ut på ny? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) Hmm .. Har fått den meldingen flere ganger også .. Vet ikke hvordan den kommer, men jeg pleier bare å bytte domene. Prøv en av disse linkene: http://forum.overklokking.no/index.php?act...post&id=3313691 http://forum.hardware.no/index.php?act=Att...post&id=3313691 http://forum.gamer.no/index.php?act=Attach...post&id=3313691 Endret 16. desember 2004 av Jonas Lenke til kommentar
NightMaree Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) takker, mn du har jo lagt ut sama filå så eg la ut??? feiltakelse eller er der bare eg så er blind alså, eg ser ikke någen forandring... Endret 16. desember 2004 av NightMaree Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 En liten feildagelse der ja Glemte å zippe, og merka det ikke siden den orginale lå der. mafia.zip Lenke til kommentar
NightMaree Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 hehe, lett gjort... funka bra de der.... men linja eg ska lima in ser sån ut ca: 573 stk 0 stk 1000 stk 1146 stk 1146 stk 573 stk og her er der større mellomrom en vanlegt + der står "stk" bak om... vet du kossen eg kan gjer då så programme ikke ska klikka.. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Ser den _nøyaktig_ sånn ut? Da er det bare å splitte med " stk " istedenfor ";". Lenke til kommentar
NightMaree Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) ja, den ska se nøyaktigt sån ut... buff = Split(Clipboard.GetText(vbCFRTF), "stk") vist eg bruke den koden på 'lim in' knappen, så får eg feil mld. Run-time error '9': Subscript out of range så tar eg 'Debug', så viser de gul skrift øve: Text1.Text = buff(0) Endret 16. desember 2004 av NightMaree Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Da finnes ikke teksten "stk" noen steder i teksten du prøver å lime inn. Skal du kopiere noe fra NM-siden eller noe sånt? Du må uansett splitte med en ting som hele tiden deler tallene fra hverandre. Lenke til kommentar
NightMaree Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 hmm. ok... ja, ska kopiera någe fra nm-siden. de som skal bli kopiert er dette: 543 stk 0 stk 1200 stk 1086 stk 1086 stk 543 stk og der beffiner jo "stk" seg i texten.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå