Anathema Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Hei igjen. Isteden for å lage masse små poster i hver enkelt kategori tar jeg likesågodt det hele her... Problem 1. Internett. Jeg kommer ut på internett i form av MSN messenger og online spill ol. Men jeg kommer ikke ut til www. adresser! Det står i søkefeltet : Dns:error. Jeg har satt opp DNS adresse... Har prøvd flere forskjellige tilkoblinger... Probelm 2. Audio drivere. Jeg prøver å instalere driverne til det integrerte lydkortet (MSI k8nNeo S939) Men når jeg skal spille av en lydfil eller sjekker i enhetsbehandlig står det at det skjedde noe feil under instalasjonen.. Altså ikke noe lyd... Problem 3. Jeg får ikke instalert 3dmark03 og i 3dmark01 får jeg kun 15000 poeng. (Dette _er_ et problem for meg) HW: A64 3500+ MSI k8NNEO Platinum Edition sapphire X800Pro vivo Corsair PC3200 1024 RAM Endret 14. desember 2004 av Jerix Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Problem 1: Hvilken browser bruker du? Hva slags internett har du? Har du testet med firefox eller Opera ? Problem 2: Lydkortet som er intregrert på MSI-kortet er et 8-Channel Realtek codec with S/PDIF output ports . Drivere finner du her. Problem 3: Får du noen feilmelding når du prøver å installere 3dmark? Har du installert alle drivere? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 1. Jeg bruker IE. Har også testet med Firefox, den sier "time trying to connect dsl out" eller noe i den duren. 2. Jeg har prøvd å instalere de på den medfølgene cden, burde ikke de funke ? 3. Nei, det skjer som sagt ingen verdens ting... Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Ok, regner med at problem 2 og 3 vil løses på omtrent samme måte. Legger ut nyeste drivere til alle komponentene dine her: Skjermkort hovedkort og lyd Prosessor (For Q'n'Q) Prøv dette, håper det hjelper Edit: Fungerer det ikke med disse, kan du prøve: Skjermkort Lydkort Endret 15. desember 2004 av Jarbra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå