svalbard Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Hei.. Har vurdert å skaffe meg VGA Silencer til mitt Gainward 6800GT, men har lest litt om at Silenceren ikke passe 6800-kortene som tar 1 PCI plass, og at Arctic Cooling skulle komme men en ny kjøler som skulle passe disse kortene. Stemmer det? Endret 14. desember 2004 av svalbard Lenke til kommentar
Nvidia_boy Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Går ut i fra at d funker fint,siden Artic Cooling har laget d spesifikt til 6800 kortene. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Hvis du leser her så skjønner du hva jeg mener. Men det jeg lurer på er om det er kommet en versjon som passer 6800-kortene som tar 1 PCI plass? Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Eg har slikt som tar to slotter, eg kuttet bare av litt av festeplaten og det passet heilt fint så det er bare det lille kutte proiblemet som er eit problem. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Det følger med en enkelbrakett du skal bruke til kort med 2-slots kjøleløsning. Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 PS; Lydnivået blir ikkje betre. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 Ok, takker for svar. Kjøper sikkert en slik en etter jul. Lenke til kommentar
Zerd Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Ja det med bakplaten er litt plagsomt. Jeg har også kuttet den i to... men for meg så hjalp ikke silenceren noe på temperaturen, kun på støyen... Det er alt for varmt, og jeg lurer på hva jeg kan gjøre for å få det kaldere ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå