iStephano Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 hehe nei da hadde jeg aldri fått brukt pc`en hvis den er så god, ville heller bare ha kollapsa på stolen i stedet da hehe Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg har en sånn billigstol fra Jysk.. Koster mellom 500 og 800kr tror jeg. Alle som sitter i den syns den er god, og mange tror meg ikke når jeg sier hva den koster Mulig den het Chef ja, er ikke helt sikker.. Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Om du spytter inn 300 spenn til får du en helt sjef stol. Har hatt stolen i ett år nå og er strålende fornøyd. Kan sitte her i timer uten ubehag. Fåes kjøpt på IKEA og heter ARÅS. Thumbs up Nice, har nett samme databord som deg:P Trur du finner ein god stol på europris også. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Jysk er en fin butikk for de som vil ha mye for pengene Riktig! Den "Direktør kontorstol" til 999,- ser lekker ut Jysk kontorstoler Mvh Espen Den der "Direktør" til 999,- har jeg. MEGET god komfort for pengene, men du merker at byggekvaliteten er litt dårlig. Den blir fort litt løs i koblingene, men en omgang med stramming av skruer en gang iblant fikser biffen. (Jeg er høy og litt tung. Dette er en stor og god stol for alle). Jeg gir "Direktør" 8/10, mye pga høy komfort for en billig penge. Jeg fant ingen bedre stoler under ca 2500,- da jeg skulle finne ny PC-stol. Har du råd til noe mer proft er nok det et bedre valg, men jeg hadde kjøpt "Direktør" igjen hvis jeg hadde litt lavt budsjett. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hva med denne da, fra møbelringen. 1298.- Skal be mamma kjøpe ein sånn til meg Lenke til kommentar
Josæjo Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 hm får se hva det blir til :-D mangen muligheter her! Lenke til kommentar
johnj Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 ALLAK! Word! Ser bra ut, god å sitte i og meget kurant studentvennlig pris. Kjøpte min i begynnelsen av august til 495,-. Var på IKEA igjen senest i går, og da var den satt opp til 695,-. Finnes imidlertid ikke i varesortimentet på nettet? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Alak stolen på IKEA er identisk med "direktør stol" fra jysk, bare 250kr billigere omtrent Har kjøpt allak til min far, og har prøvd den direktør på jysk.. jysk stolen rekker ikke allak/alak til anklene, det er 50 ganger mer kvalitetsfløelse i allak enn i direktør.. prøvde faktisk de fleste stolene de hadde på jysk, og må si jeg flirte av den bedritne kvalitetsfølelsen. IKEA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå