KAS Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Er det bare å bruke makt for å få av denne fra hovedkortet (etter å ha flyttet spakene 180 grader)? Føles jo som om hovedkortet kommer til å følge etter. Er ikke spesielt lysten på å nær sagt brenne av sokken heller...err, brekke av sokkelen. HK: Asus P4B-533 (socket 478) CPU: P4 2,4b Endret 14. desember 2004 av KAS Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hvis du ser på siden av kjøleren, så er det 2 svarte tinger på begge sidene. Disse må du "bøye utover", siden de sitter fast i slike "spor". Vanskelig å forklare.. Prøv google Lenke til kommentar
KAS Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Fire skrujern har jeg kanskje, men hender har jeg jo bare to av.. Så at "løsninga" for andre var rå maktbruk, noe som er absolutt siste alternativ her i gården. Ikke at vi er en gjeng sveklinger, men jeg synes liksom ikke dette er noen GOD løsning i utgangspunktet. Enkel og strategisk tenking førte til følgende utfall: Jeg vippet til side en og en kant med en skrutrekker, satte en pappbit i mellom plastfestet til ribba og sokkelen, og begynte på neste. Problem solved. Forresten, så er det noe som slår meg: Var dette feil kategori å poste i? Endret 14. desember 2004 av KAS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå