TLZ Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Ingen andre som er enig i Meshuggah - Rational Gaze? Makan! Har ikke sett den... Den ligger vel ikke tilfeldigvis som bonus materiale på Nothing? *sjekke* Lenke til kommentar
Endre Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Ingen andre som er enig i Meshuggah - Rational Gaze? Makan! Nå har jeg sett den, dritkul! Bevis på at man ikke trenger stort budsjett for å lage en kul musikkvideo. Edit: Det var New Millenium Cyanide Christ det Synes ikke Rational Gaze er noe voldsomt bra, altså, helt grei lissom. Endret 12. januar 2005 av Endre Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Musikkvideoen til Rational Gaze er som musikken til Meshuggah, en enkel gjennomgang er rett og slett ikke nok til å få et bilde over hva du egentlig ser/hører på. Etterhvert legger du merke til stadig mer ting, som f.eks at Jens Kidmans spastiske bevegelser passer perfekt til akkordene/basstrommene Endret 12. januar 2005 av Zyklon Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Hva med Kreator's Lost? Herlig med all den 90's thrashmetal stilen over det hele Flott med all den forvirrende og lett epilepsi-fremkallende filmingen edit: leifevirks Endret 13. januar 2005 av rasgar Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 den tøffeste jeg har sett må bli Cradle of Filth - Her Ghost In The Fog! den er konge! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) den tøffeste jeg har sett må bli Cradle of Filth - Her Ghost In The Fog!den er konge! Den ligger ikke tilfeldigvis ute på nettet et sted (lovlig)? Link? Endret 13. januar 2005 av H4ngm4N Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Vet den ligger på sånn musikksted en plass... noe yahoo! greier.... Ligger mye forskjelige der... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Den ligger ikke tilfeldigvis ute på nettet et sted (lovlig)? Link? man kan jo tilfeldigvis *host* laste *hark* den *host HARRKK!!!* ned *hoste hoste* da. men lovlig.. jeg tviler. men du kan laste ned mp3'en fra nett sida deres her edit: hva med her? står jo at det er lovlig i hvertfall Yes this is real and really LEGAL! Endret 13. januar 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Så akkurat "We will rise" av Arch enemy!! Knall Lenke til kommentar
Skuld Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Immortal - Blashrykh (mighty ravendark) (som nevnt av shade22) - helt klart! Immortal-Grim and frostbitten kingdoms Emperor- The loss and curse of Reverence Satyricon-Mother North Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 *snip*edit: hva med her? står jo at det er lovlig i hvertfall Yes this is real and really LEGAL! Når man trykker på linken kommer man jo bare hit... Lenke til kommentar
rlz Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Råeste metalvideoer? Dimmu Borgir - Progenies of the Great Apocalypse Children of Bodom - Trashed, Lost & Strungout Satyricon - Fuel For Hatred Metallica - The Memory Remains Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Når man trykker på linken kommer man jo bare hit... ja. hm. jeg fikk den på cd av en kamerat sammen med andre metal videoer så jeg veit ikke jeg Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 _-_ Meshuggah - New Millenium Cyanide Christ _-_ Meshuggah- Rational Gaze _-_ Dream Theater - Take The Time Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Musikkvideoen til Rational Gaze er som musikken til Meshuggah, en enkel gjennomgang er rett og slett ikke nok til å få et bilde over hva du egentlig ser/hører på. Etterhvert legger du merke til stadig mer ting, som f.eks at Jens Kidmans spastiske bevegelser passer perfekt til akkordene/basstrommene Har sett den nå Den er rå, men den blir litt slitsom etterhvert, men det er sikkert helt sant sånn som du sier, du må se den flere ganger. Husker første gangen jeg hørte "Meshuggah - I", syntes jeg den sugde hesterumpe med en gang, men nå liker jeg den, selv om den er best når jeg er sint Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 King Diamond - Family Ghost Sjekk ut Kongen av Danmark! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Må legge til disse: Emperor - Empty Korn - Did My Time Dimmu Borgir - Mourning Palace Satyricon - Fuel for Hatred Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Rage Against The Machine - Testify Er Rage Against The Machine metal da ? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Rage Against The Machine - Testify Er Rage Against The Machine metal da ? Eg vil nok si det ja. Rap-metal blir vel meste nøyaktig. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Rammstein har da en del tøffe musikkvideoer. - Mein Teil - Sonne - Du Riechst So Gut - Ohne Dich - Links 2 3 4 (denne er vel litt mer spesiell) - Mutter Plusser på: - Ich will - Du hast - Engel - Seemann Plusser på "Du Riechst So Gut". Ikke '95-videoen (den er jo bare teit), men '98-videoen! Synes den er ganske bra til å være fra 98 Forresten: Rammstein-dvd'en Lichtspielhaus er meget sterkt å anbefale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå