ersa Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Slayer - Bloodline Det er kun et ord som beskriver denne, nemlig rå. Warning! Tåler du ikke synet av blod anbefales denne ikke Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Hmm..kanskje Marilyn Manson - The Nobodies, eller Dark Tranquillity - Monochromatic Stains Endret 15. desember 2004 av z1Ob Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Slayer - Bloodline Det er kun et ord som beskriver denne, nemlig rå. Warning! Tåler du ikke synet av blod anbefales denne ikke Cradle Of Filth - From The cradle To Enslave, noe blod i den musikk videoen å Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Tr00. Jeg lo da jeg så den for første gang... Genial sang btw... Ellers er A Perfect Circle - The Outsider rå Slipknot - Vermillion Emperor - The Loss and Curse of Reverence (den beste tr00 bm videoen i hvert fall...) Kommer ikke på flere i farta... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Emperor - The Loss and Curse of Reverence (den beste tr00 bm videoen i hvert fall...) Er det der han prøver seg på å ri? =P Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Du aner ikke hvor mye jeg lo når jeg først så det. Elsker Immortal, men det der.. det ble for mye for meg. Da må du nesten se det på film i stedet for å bare se 2 bilder. Du kommer sikkert til å dø av latter. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Du aner ikke hvor mye jeg lo når jeg først så det. Elsker Immortal, men det der.. det ble for mye for meg. Da må du nesten se det på film i stedet for å bare se 2 bilder. Du kommer sikkert til å dø av latter. den løpinga er jo harry, men det er morsomt dere var ikke de eneste som lo :!: Lenke til kommentar
likferd Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Du aner ikke hvor mye jeg lo når jeg først så det. Elsker Immortal, men det der.. det ble for mye for meg. Da må du nesten se det på film i stedet for å bare se 2 bilder. Du kommer sikkert til å dø av latter. den løpinga er jo harry, men det er morsomt dere var ikke de eneste som lo :!: Jeg lo så jeg grein her :!: :!: Er jammen bra metall-folk har selvironi Lenke til kommentar
Döden Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Metallica med One er genial. God bless Dalton Trumbo. "Fin" video ja. Og likefullt ble de "flamet" uten sidestykke Metallica du tenker på? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Tr00. Jeg løp en tur i skogen og hørte skogens "ro" :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Endre Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 De fleste av Rammstein er kule. Og Pain - Shut Your Mouth. Satyricon - Fuel for Hatred er heller ikke så ille. Videoene til de ikke fullt så kjente metallbanda er som regel ikke noe særlig. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 10th man down av Nightwish!! Anime-musikkvideo... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Du aner ikke hvor mye jeg lo når jeg først så det. Elsker Immortal, men det der.. det ble for mye for meg. Da må du nesten se det på film i stedet for å bare se 2 bilder. Du kommer sikkert til å dø av latter. Har den på pc'en. Ser den når jeg kjeder meg. Får meg som regel i godt humør. *Hirr hirr* Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Satyricon - Mother North. En jeg kjenner har VHS-en. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 tr00este: Satyricon - Mother North Her går de rundt i skogen med øks, slår ned kors, flamberer kors, sitter i ildsirkler og ofrer en jomfru til Satan. Hva mer kan man ønske seg? Mest Harry: Rhapsody - Rain of a Thousand Flames Ohh, Rhapsody springer rundt i skogen med sverd og har duell med et town portal (jmfr: dataspillet Diablo). I tillegg har du en halvnaken dame med Avalon-kniv og nipplepiercing som danser ikke ulikt Star Wars Kid. Best laget: Tool - Schism Syre syre syre syre, men ARGH så himla sinnsvakt herreminjemini bra laget! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 KoRn - Freak on a leash. Scenen med kulen..*få gåshud* Ellers så er det vel Dimmu Borgir - Progenies Of The Great Apocalypse Lenke til kommentar
likferd Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Ohh, Rhapsody springer rundt i skogen med sverd og har duell med et town portal (jmfr: dataspillet Diablo). I tillegg har du en halvnaken dame med Avalon-kniv og nipplepiercing som danser ikke ulikt Star Wars Kid. Videoen er jo vertfall like gjennomført harry som musikken, det skal de ha Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Metallica med One er genial. Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Enig i at Empror: The Loss and Curse of Reverence musikk videoen er rå. Ellers liker jeg Cannibal Corpse: Sentenced to Burn og. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Ingen andre som er enig i Meshuggah - Rational Gaze? Makan! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå