Gå til innhold

Råe Metal Musikk-Videoer

Simkin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du aner ikke hvor mye jeg lo når jeg først så det. Elsker Immortal, men det der.. det ble for mye for meg. :p

Da må du nesten se det på film i stedet for å bare se 2 bilder. Du kommer sikkert til å dø av latter.

den løpinga er jo harry, men det er morsomt :) dere var ikke de eneste som lo :!:

Jeg lo så jeg grein her :!: :!:

Er jammen bra metall-folk har selvironi :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Du aner ikke hvor mye jeg lo når jeg først så det. Elsker Immortal, men det der.. det ble for mye for meg. :p

Da må du nesten se det på film i stedet for å bare se 2 bilder. Du kommer sikkert til å dø av latter.

Har den på pc'en. Ser den når jeg kjeder meg. Får meg som regel i godt humør. *Hirr hirr*

Lenke til kommentar

tr00este: Satyricon - Mother North

Her går de rundt i skogen med øks, slår ned kors, flamberer kors, sitter i ildsirkler og ofrer en jomfru til Satan. Hva mer kan man ønske seg?

Mest Harry: Rhapsody - Rain of a Thousand Flames

Ohh, Rhapsody springer rundt i skogen med sverd og har duell med et town portal (jmfr: dataspillet Diablo). I tillegg har du en halvnaken dame med Avalon-kniv og nipplepiercing som danser ikke ulikt Star Wars Kid.

Best laget: Tool - Schism

Syre syre syre syre, men ARGH så himla sinnsvakt herreminjemini bra laget!

Lenke til kommentar
Ohh, Rhapsody springer rundt i skogen med sverd og har duell med et town portal (jmfr: dataspillet Diablo). I tillegg har du en halvnaken dame med Avalon-kniv og nipplepiercing som danser ikke ulikt Star Wars Kid.

Videoen er jo vertfall like gjennomført harry som musikken, det skal de ha :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...