Gå til innhold

Råe Metal Musikk-Videoer

Simkin

Anbefalte innlegg

er så rått når han står på det "fjellet" bare sånn rolig musikk helt til det brølet :) når han løper og headbanger samtidig, er drit pent :love:

Helt enig.

Immortal%20-%20Blashyrkh.jpg

Men jeg syns den delen hvor han løper over fjellet og bort til Demonaz... Det blir litt for harry...

Han med heksehatten er best!  :love:

Du snakker om Call of the Wintermoon videoen. Som er helt forferdelig.

Edit: Satyricon - Mother North må og nevnes.

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men jeg syns den delen hvor han løper over fjellet og bort til Demonaz... Det blir litt for harry...

Sikker på at det ikke er Horgh? Jeg syns ikke det ligner på Demonaz?

Det var jo en periode det bare var Abbath og Horgh, hvor Abbath gjorde unna alt strengearbeide. Men videoen er tøff den! Bare bra at det er litt småharry innimellom. Det er liksom ikke så farlig.

Lenke til kommentar
In Flames - Touch of Red

Akkurat den musikkvideon synes eg blir litt teit. Derfor eg unlot å nevne den. Altså, den tråkken innenfor hip hop musikkvideo klisjeer! "Utlratøffe/kul" bandmedlemene går rundt omkring i slowmotion, og kjører harley, hummer og andre tøffe ting i slow motion. Biler blir vasket av typiske amerikanske babes i gjennomvåte tsjorter. Et bandmedlem står foran en bil og holder armene krysset og står i sånn tøff pose mens chicksene rundt står i sånn "tøff" pose. Denne musikkvideon minner mer om en 50 Cent video enn noe annet.... var utrolig skuffa når eg såg den :(

Nå skal det være sagt at selve sanger er jo bra....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Rammstein har da en del tøffe musikkvideoer.

- Mein Teil

- Sonne

- Du Riechst So Gut

- Ohne Dich

- Links 2 3 4 (denne er vel litt mer spesiell)

- Mutter

:cool:

Lenke til kommentar
Det er bare Abbath og Demonaz som er med i videoen.

[imgs]http://www.home.no/cannibalize/Immortal%20-%20Blashyrkh%20-%20Running.jpg[/img]

Her har du Abbath som løper over fjellet.

[imgs]http://www.home.no/cannibalize/Immortal%20-%20Blashyrkh%20-%20Jamming.jpg[/img]

Her har Abbath (høyre) truffet på Demonaz (venstre) og så jammer dem litt :p

Du aner ikke hvor mye jeg lo når jeg først så det. Elsker Immortal, men det der.. det ble for mye for meg. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...