thomba14 Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg har fått et tilbud om å kjøpe en: Q-tec T-MD Silver for 200kr og billigst på nettbutikkene er ca 500-600kr Det følger med 3 vifter med lys og et neon lys som er ferdig montert + at det er plass til 2 vifter til... Burde jeg gå for det eller er dette et dårlig kabinett? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Burde vell gå for det siden det er så billig, men selv synst jeg det kabinettet er litt lite. Kjenner en kompis som har akkurat samme.. Men som sagt fikk du jo det billig. Gå for det visst du ikke trenger allverdens med plass! Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 helt greit kabinett, søstra mi har et sånn (som jeg satt sammen) Syntes ikke det er dårlig med plass men det er ikke god plass heller Men en fint og nett kabinett er det Så har den noen led's forran du kan velge mellom mange forskjellige blinke måter og du kan dimme de osv Bare en liten detalj. Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 det ser ganske fint ut, så jeg synes at du skal kjøpe det Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 har hadd dette kabinettet.. om du ikke er spess interisert i kvaltet er dette et helt ok kabinett. men skal jeg si va jeg mener om det.. så suger det noe innmari, tåler ingenting.. og det ser ut som et jalla lekekabinett.. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 ser ikke ut som noe jalla lekekabinett Vis du ser på Raidmax osv osv så ser du lekekabinett Dette er mere stilfullt ikke så fjortis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå