ArizarD Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 God kveld alle sammen. Okey bruker en shuttle-kabinett som har på en måte allerede støtte for bluetooth etc. Problemet er at når jeg starter PC'en, så responderer plutselig ikke tastaturet lenger, og jeg må da i gang med den vanlige prosessen med å: trykk på knappen under musa, trykke på senderen, så trykke på knappen under tastaturet så på senderen. Huff... Hva er problemet? Dette skjedde ikke før. Også hvis jeg legger musa i ladderen over natta, så neste dag når jeg tar den ut og slår på PC'en så må jeg koble alt til igjen! Håper dere kan hjelpe og for å hjelpe dere hjelpe meg legger jeg denne infoen som kan kansje hjelpe: Jeg bruker en shuttle som har 2 usb bak og 2 front. Jeg har en sånn grønn pil nede på verktøylinja mi ''trygg fjerning av maskinvare'' står det på den, akkurat som om jeg hadde en mp3-spiller koblet til. Trykker jeg på den kommer disse opp: - USB masselagringsenhet. - USB 2.0 CBO Card reader USB device. - USB 2.0 CF Card reader USB device. - Standardvolum (F:). - Standardvolum (H:). Som sagt har jeg aldri opplevd en slik problem med mitt tastatur/mus tidligere, noen forlag til hva jeg kan gjøre for å fikse dette problemet? Er det noe jeg bør forandre i BIOS? Noen spesielle drivere jeg mangler kanskje? Takk for all eventuell hjelp på forhånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå