Gå til innhold

Trenger hjelp med Bluetooth MX 900 mus/tastatur.

Anbefalte innlegg

God kveld alle sammen.

Okey bruker en shuttle-kabinett som har på en måte allerede støtte for bluetooth etc. Problemet er at når jeg starter PC'en, så responderer plutselig ikke tastaturet lenger, og jeg må da i gang med den vanlige prosessen med å: trykk på knappen under musa, trykke på senderen, så trykke på knappen under tastaturet så på senderen. Huff...

Hva er problemet? Dette skjedde ikke før. Også hvis jeg legger musa i ladderen over natta, så neste dag når jeg tar den ut og slår på PC'en så må jeg koble alt til igjen!

Håper dere kan hjelpe og for å hjelpe dere hjelpe meg legger jeg denne infoen som kan kansje hjelpe:

Jeg bruker en shuttle som har 2 usb bak og 2 front. Jeg har en sånn grønn pil nede på verktøylinja mi ''trygg fjerning av maskinvare'' står det på den, akkurat som om jeg hadde en mp3-spiller koblet til. Trykker jeg på den kommer disse opp:

- USB masselagringsenhet.

- USB 2.0 CBO Card reader USB device.

- USB 2.0 CF Card reader USB device.

- Standardvolum (F:).

- Standardvolum (H:).

Som sagt har jeg aldri opplevd en slik problem med mitt tastatur/mus tidligere, noen forlag til hva jeg kan gjøre for å fikse dette problemet? Er det noe jeg bør forandre i BIOS? Noen spesielle drivere jeg mangler kanskje?

Takk for all eventuell hjelp på forhånd.

;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...