Arve Systad Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) No skal eg gi kritikk heilt uten å ha lest andre sine innlegg - for å vere mest mulig nøytral Overall ...veldig bra - som alltid. Klarer dog ikkje heilt bestemme meg for åssn stil du kjører - er liksom litt skittent og "jalla" med dei teipbitane og delvis header, mens resten kjører en rein og fin stil. Blir litt kræsj der synest eg. "Jalla-stilen" kommer igjen i footer også (kor kommer "papirflippane" frå? ). Usikker på om det gjorde seg så bra, igrunn. Dessuten, kor kommer den lillafargen på dei listepunkta i header fra? Ser ikkje den igjen andre plasser.. ALT for kraftig a:hover i innholdsfeltet. Et litt nøytralt fargeskifte, eller en mindre drastisk endring i bakgrunnsfargen hadde gjort seg vesentlig bedre. Hovedmenyen er litt bortgjømt, måtte sjå to ganger for å finne den. Den lille biten i header med pittelita skrift, var litt usynlig. Dessuten var ikkje mouseoveren særlig fin heller, igrunn. Teip + skygge for kver "overskrift" blei litt...eh.. litt snålt. Dessuten kan detta umulig vere heilt riktig Ellers - fine nøytrale farger, gjør seg veldig godt - men litt få kontraster som skiller seg ut kanskje. Dog ikkje noke voldsomt problem. Minna meg litt om "strippet" på Paradoxia. Aner egentlig ikkje heilt korfor. Og er egentlig «Text size too small?» verdig h2-statusen sin? Trur at h3 eller h4 hadde passa seg bedre der ja Beste demoted.org hittil må vere v3, v4 eller v5 Trur det var det. *lese ka andre seier* Greit, sida enden stengte tråden midlertidig så fikk eg lest andre innlegg før dette blei posta, men mens eg skreiv så var eg nøytral. Endret 14. desember 2004 av arve87 Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 arve: - Hover er endret og godkjent (av deg ) - Fargebug'en er fikset. - Text-size gjort om til h4 (selv om det egentlig ikke passet med strukturen). --------------- Ellers vil jeg nevne at jeg vurderer sterkt å innføre stilskifter også her, iallefall mellom de siste versjonene, men er redd det kan ta tid. Får se på det som et langtidsprosjekt. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 - Text-size gjort om til h4 (selv om det egentlig ikke passet med strukturen). ....ooooog tilbake. pwnd by Henrik Lied Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 er det bare meg eller har du bare endret linkene på første siden? de på første siden liker jeg! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 er det bare meg eller har du bare endret linkene på første siden?de på første siden liker jeg! Say wut? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Pent, men for lite kontraster, vanskelig å fokusere, som noen sa tidligere. 110%, minst, burde være "by default" (finner ikke det norske uttrykket). Menyen er også nokså liten, så den først etter ei lita stund. Men liker farger,m selv om jeg synes du bør legge til litt mer kontrast her og der, skifta inkludert. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Nydelig side! Rett og slett...pen. Nydelige kontraster, pene farger. En ting jeg mener du kunne endret på, tekststørrelsen kunne vært litt større by default, som ingardj sier. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Delte meninger som alltid. Velvel. At det er lite kontraster er jeg forsåvidt enig i, men ikke voldsomt lite. Liten tekststørrelse er meg, enkelt og greit. Er ganske liten IRL også, uten at det har noen sammenheng. (F.U. Sigge :! hippo: Takker. Endret 14. desember 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Say wut? ahh, fixa nå da... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Delte meninger som alltid. Velvel. At det er lite kontraster er jeg forsåvidt enig i, men ikke voldsomt lite. Liten tekststørrelse er meg, enkelt og greit. Er ganske liten IRL også, uten at det har noen sammenheng. (F.U. Sigge :! hippo: Takker. Små fontstørrelser, liten kropp, små hender, små føtter, liten..................... Nok OT for i dag, hæ? Tilbake til saken: Du har ikkje vurdert å ha float: left; på <dt> ? Masse finare med <dt>:<dd> enn <dt>: <dd> Endret 14. desember 2004 av arve87 Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Beste demoted.org hittil må vere v3, v4 eller v5 Da har jeg fått ordnet ny CSS til noen av de eldre versjonene, som kan velges fra "skin"-menyen. Noen få knøttsmå () endringer i designene er måtte selvsagt til for å få det til å passe med den nye strukturen, men det skal være klare likhetstrekk med slik det engang var. Har sjekket med IE og Firefox, og har ikke oppdaget noen veldige bugs enda. Kjekt om det gis beskjed om det er noen. Takker mr.Lokaltog for ypperlig stilskifterscript i php! v3 og v2 kommer så snart som jeg får tid. www.demoted.org Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Optimalt! Meget godt tiltak.. Ikke helt sikker på hvem som er favoritten min, det er lissom som å velge mellom Ferrari og Porsche.. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Designet er jo selvsagt lekkert og flott gjennomført, men jeg føler liksom ikke at designet hopper ut av skjermen og fillerister meg... som mange av de andre har gjort. Litt monotont og flatt, men fredeles pent. (Kanskje du har en bra skjerm, men på min og den på skolen så ser siden fryktelig kjedelig ut) Men, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå