Itw Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Heisann skal ha nytt kabinett og lurer på om noen har noen anbefalinger og komme med? Har vannkjøling og må jo ha plass til det, har også mange hdd så det må ha god plass... Hadde tenkt 2stk cd-rom også... noen ideer om ettt passende for meg? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg ville annbefalt et lian li pc6277 kabinett, for det har akkuratt de spesifikasjonene du kom med Kabinettet er dyrt, men det er jo en kjent sak at kvalitet koster.. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC6277B Lenke til kommentar
dmx Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg ville annbefalt et lian li pc6277 kabinett, for det har akkuratt de spesifikasjonene du kom med Kabinettet er dyrt, men det er jo en kjent sak at kvalitet koster.. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC6277B bra kabinett men koster litt og.. hvis mann skal ha bra kabinett så må mann bruke litt penger på det. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Likte det Kosta litt men men, eneste var vinduet er ikke så hypp på det da... Nå har jeg laga dobbel greie, for etter att jeg laga denne fant jeg jo ut att hw har en egen greie for kabinetter... var kansje teit... Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Du kan jo gå for en Cooler Master Stacker. DEn er jo stor. Har ikke noe vindu og har masse plass. Den er ikke så alt for dyr heller da. Link Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Likte det Kosta litt men men, eneste var vinduet er ikke så hypp på det da... Nå har jeg laga dobbel greie, for etter att jeg laga denne fant jeg jo ut att hw har en egen greie for kabinetter... var kansje teit... Bruk report knappen og si i fra så stenger de den ene posten, og flytter denne dit den hører hjemme. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Ah likte det kabinettet... var stiligt.. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) En eller annen bug her, glem det . Edit: Da var tråden flyttet til "Kabinetter". Endret 14. desember 2004 av el-asso Lenke til kommentar
apwr Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 CoolerMaster CM Stacker selvfølgelig! Lenke til kommentar
Itw Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Joa er fett det, men er det bare disse 2 dere der ute vil anbefale? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå