riktig Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Jepp, stoler på at de fikser det. Ikke deres feil at en server slår seg vrang. Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Det er først når forumet er nede man skjønner hvor avhengig man er av det :!: Får som oftes et problem eller et lurt spørsmål akkurat i det hele forumet kræsjer... Stoler på at de som har peiling på dette får fiksa det snart Men det er vel sånn med all data at det blir aldri helt perfekt, det er alltid noe en kan fikse på Lenke til kommentar
riktig Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 QUOTE (Lucifer 666 @ 18/12/2004 : 13:06) Men det er vel sånn med all data at det blir aldri helt perfekt, det er alltid noe en kan fikse på Det er jo halve moroa. Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Hvor i all verden ble det av meldingen fra Ueland om at det igår natt kl 03 ble byttet div servergreier, og at det så ut til og ha løst problemet. Prøvde og dele min glede over dette med å svare, men altså, dette var ca mellom 03-04 i natt, og da var forum nede igjen. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Den ble fjernet, siden jeg utførte litt "servicearbeid" i natt ville flere bare ha klaget på at det var nede igjen etc.. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) QUOTE (Dingot0m @ 17/12/2004 : 10:20) IMO: Behold IPB. vBulletin er flott, men personlig er jeg stor fan av IPB. Men hvis det er et problem at IPB ikke kan takle så store forum så har jeg ingen innvendinger... Jeg også liker Invision bedre enn vBulletin, men det er ikke til å legge bak en benk at Invision-forumene ikke er laget, eller takler et så stort forum som hardware.no med søstersider. Et vBulletin-forum kan dessuten (meg bekjent) få så godt som alle IPB-funksjoner. Endret 19. desember 2004 av INGaR Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Kan noen dokumentere litt om hvorfor IPB ikke klarer denne størrelsen? Det at en server har hatt problemer kan man ikke akkurat skylde på IPB. Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 QUOTE Ueland Skrevet 19/12/2004 : 15:58 Den ble fjernet, siden jeg utførte litt "servicearbeid" i natt ville flere bare ha klaget på at det var nede igjen etc.. Ahh, begynte og lure om jeg hadde drømt jeg nå... Men da var det altså en "kontrollert" stengnig, og det som sto der riktig? Prøvde og svare at det selvsagt var godt og høre, og at jeg var mye her i går uten problemer. Så det virker jo til å ha hjulpet noe. Krysser fingrene for at det holder seg stabilt fremover, og ser jo at du, og sikkert fler, jobber døgnet rundt med saken!! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Selv om det ikke er nede nå, så blir forumet utrolig treigt til tider. Irriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg